Reisverhalen

Titel Datum Locatie Reacties
Mijn Zweedse avontuur samen met Japie, mijn apie. Vanaf 13 juni 2021 11 jun. '21 Blaricum, Nederland 18
De thuisreis, door Denemarken en Duitsland schooieren 13 aug. '20 Blaricum, Nederland 14
De laatste dag aan boord 10 aug. '20 3
Faroer eilanden groep 9 aug. '20 Thorshavn, Faeröer 5
Tja en toen had ik weer een lekke band, dezelfde😬😬😬balen! 8 aug. '20 Tórshavn, Faeröer 7
FarOer eilandengroep, groen en steil! 8 aug. '20 Tórshavn, Faeröer 2
Takk IJsland, 3904 wondermooie kilometers 6 aug. '20 Egilsstaðir, IJsland 4
Een lekke band 6 aug. '20 Seyðisfjörður, IJsland 1
Vandaag de laatste lange reis dag, van Hofn naar Egilstadir via de kust. 5 aug. '20 Höfn, IJsland 7
Landverschuiving, en hoe een dag anders kan verlopen😬🙏👍 5 aug. '20 Egilsstaðir, IJsland 7
Met een amfibie voertuig het Glacier Lagoon op 5 aug. '20 Höfn, IJsland 4
IJsbergen en gletschers, alles is mogelijk in het land van vuur en ijs. 4 aug. '20 Hof, IJsland 3
Van Sternen, Puffins , Lava en zwart zand 2 aug. '20 Hof, IJsland 6
Imposante uitbarstingen van geysers, oa Strokkur 1 aug. '20 Skógar, IJsland 7
Gullfoss, de gouden waterval 1 aug. '20 Gullfoss, IJsland 2
Pingvellir, de plek waar de Amerikaanse en Euraziatische plaat scheurt en uit elkaar drijft 31 jul. '20 Laugarvatn, IJsland 8
Orgelconcert en fly over Iceland 30 jul. '20 Reykjavík, IJsland 6
Blue Lagoon, 3 uur dobberen 30 jul. '20 Kópavogur, IJsland 6
Rondje (13 uur!) met een 4x4 busje rond de “Hekla”, vulkaan van 1490 m met eeuwige sneeuw 29 jul. '20 Reykjavík, IJsland 4
Ik had vandaag Murphy op bezoek 28 jul. '20 Kópavogur, IJsland 10
Mijn uitzicht op de baai van Mont Saint Michel, oh nee ik ben in IJsland 27 jul. '20 Borgarnes, IJsland 9
De bovenkant van IJsland en de Westfjorden hebben we doorkruist 25 jul. '20 Vesturland, IJsland 7
En toen was er geen verbinding meer, geen service op telefoon en geen WiFi 25 jul. '20 Vesturland, IJsland 5
Fjord in, fjord uit, fjord in en dat 388 km lang en ook nog eens veel stukken gravel weg 22 jul. '20 Ísafjörður, IJsland 5
Dagje Poolcirkel, Grimsey, Puffins-Papagaaiduikers 20 jul. '20 Dalvík, IJsland 6
Vervolg 19 jul. '20 Akureyri, IJsland 6
Even (80km heen en terug) een vissie halen....... 19 jul. '20 Akureyri, IJsland 4
Het moet niet gekker worden: 5 tegenliggers over 45 km! 19 jul. '20 Akureyri, IJsland 5
Ondanks het hele koude, natte, gure weer toch maar een ommetje gemaakt. 17 jul. '20 Myvatn, IJsland 4
De 1e IJsland dag: fantastisch landschap 17 jul. '20 Myvatn, IJsland 6
Een lange zeedag 16 jul. '20 7
Ipv Bourtange en Aurich naar IJsland, pas 2 weken geleden geboekt. 14 jul. '20 Kjellerup, Denemarken 3
Een restaurant zonder eten 13 jul. '20 Hirtshals, Denemarken 9
Oponthoud bij douane 13 jul. '20 Hirtshals, Denemarken 10
Mondkapjes ellende 12 jul. '20 Harrislee, Duitsland 4
Onderkomens boeken en afzeggen en boeken en afzeggen 11 jul. '20 Blaricum, Nederland 15