Blue Lagoon, 3 uur dobberen

30 juli 2020 - Kópavogur, IJsland

Eerst Een beetje uitrusten van gister, zware tocht, zo schuddend in een bus. Wat boodschappen en auto wassen, was grijs inmiddels, en om 14,45 u Paul opgehaald bij de camping voor Blue Lagoon. Via mijn favoriete wegnr 42 erheen gereden. Blijft erg mooie route, ondanks het vele wat we al gezien hebben.

van 16.00-19.00 uur rondgedobberd, maskertje van witte klei genomen, glaasje cider erbij! Heerlijk relaxen. Terug in Reykjavik om 20,30 u lekker gegeten. Ik had tong van de kabeljauw en coquilles, verrukkelijk. Dessert sticky chocolate +ijs.

1. John & Fong:
    30 juli 2020
    Ijs eten in Ijsland, ik had van jou wat meer variatie verwacht Loes, haha!
  2. Marjolein Groot:
    30 juli 2020
    Door zo’n ritje met zo’n busje wordt je maag vanzelf een smoothy! Je hebt route 42 al zo vaak genomen of het de A10 is. Je bent toch zelf zo’n oude “lekkerbek”, maar dat snaakwerk waar je het over hebt lijkt me wel wat !
  3. 30 juli 2020
    Een beetje ronddobberen, ijsje eten en maskertje het kan allemaal beroerder!
  4. Willemien:
    30 juli 2020
    Heerlijk zo rond dobberen in lekker warm water . Dat is echt relaxen . Doet een mens goed en al zijn zorgen / zorgjes vergeten . Het leven is dan goed in zo’n prachtige omgeving . Blijf daar nog maar lekker van genieten . Deze herinneringen cq belevingen kunnen zij niet meer van je afpakken . Die heb je binnen . De maaltijden zijn zo te zien ook wel heel erg lekker. Tenzij je niet van vis houdt. Loes tot je volgende verhaal👍🍷😉
  5. Marian:
    30 juli 2020
    Klinkt allemaal heerlijk Lous, van het maskertje en t eten en de glaasjes erbij...., echt wel vakantie lijkt me zo! Geniet nog en veel plezier.
  6. Mieke:
    30 juli 2020
    Drie uur ronddobberen in de Bleu Lagoon. Pas maar op dat je niet oplost.
    Lijkt me zalig ontspannend! Ik geniet met je mee, Loes