THUIS...vandaag 800 km en totaal 9654 verslonden kilometers.

20 juli 2019 - Blaricum, Nederland

Ik begon in Hirtshals met een mooie regenboog en vandaag bij Hengelo weer een hele grote , helaas kon ik hier niet even stoppen voor een foto.

Toen ik om 2 uur van de ferry afreed zei de TomTom je bent om 18,50 thuis, 660 km, ik dacht lijkt me stug, ik ga niet over mijn grenzen heen, we zien wel. Ging voorspoedig, wel veel vakantie verkeer, tot de 1e opbreking, file, 15 minuten,  ri Hamburg werd het steeds broeieriger, 29 gr zwarte lucht, windvlagen en onweer overal om me heen, en toen brak het noodweer los, dus langzaam rijden, na de regen was het meteen 19 gr en dat was mijn redding..Met die hoge temperatuur houdt je het niet vol.Elbetunnel was 1 baan gesloten, dus ook weer grote file. Ging daarna weer goed tot Bremen, weer onweer en hoosbuien. Ach toen rook het paard de stal, en om nou in Hengelo een hotel in te gaan, nou nee...was om 9 uur thuis!

Dit is het laatste blog, ik dank de volgers voor hun meebeleven en opmerkingen, soms heb ik ze beantwoord, vaak gelachen.

er volgen nog wat foto’s en veel video’s, maandag staan die er wel op, daar krijg je geen bericht meer van.

Hartelijke groeten van Louise op reis en nu weer Loes

1. Marjolein Groot:
    20 juli 2019
    Welkom thuis ! Hopelijk kan je nu even de rust nemen om af te kicken. Groetjes van Jaap en Marjolein.
  2. Lia:
    20 juli 2019
    Ben blij dat je weer gezond en wel thuis bent hoor!!!
  3. Willy Stokhof:
    20 juli 2019
    Dag geweldige reizigster! Bijna 10.000 km gereden - in je eentje! - en prachtige dingen gezien en moeilijke routes gereden! Complimenten./
    Welkom thuis, geniet van je eigen bed (je ligt er waarschijnlijk al in), uitrusten en alles laten bezinken.
    En . . . blij en tevreden zijn, dat je dit hebt gedaan, prachtig!
    Lieve groet, tot ziens,

Willy Stokhof
  4. Willemien:
    20 juli 2019
    Alle bewondering heb ik voor je . Wat een kilometers heb je gereden. De jongere generatie laat zich afwisselen door hun partner/ reisgenoot . Advies Anwb ! 2 uur rijden om vervolgens de benen te strekken en van stoel te wisselen. Zo slecht doen de babyboomers het nog niet.
    Al met al heel knap van je !. Denkende aan de stijle trap die je moest beklimmen . Daarnaast nog het plas probleem ... etc . Kortom je hebt ontzettend veel gedaan en gezien. Nu even afkicken! ! Neem gezellig een glaasje wijn om vervolgens heerlijk te slapen in je mandje . Tot horens !! Wanneer staat de volgende trip op de kalender?
    Welkom thuis Loes !!! 👍 🍷🍷🍷🍴😴
  5. Elske:
    20 juli 2019
    Loes is weer thuis! Gelukkig en zonder kleerscheuren en vol van verhalen! Nu kan de stralende zomer in Nederland beginnen en kan Loes de kou en nattigheid vergeten!
    Welkom thuis, Loes, Home, sweet Home!
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    welkom thuis Loes
  7. Ingrid Busch:
    21 juli 2019
    Loes, ik vind het tòp wat je gedaan hebt. Wat een doorzettende pionier ben je!
    Foto’s waren schitterend en leerzaam. Nu het meemaken van je reis voorbij is, voelt het alsof ik met een voldane zucht mijn boek dichtsla.
    Dank je wel voor deze heerlijke ervaring. 🌹
  8. John & Fong:
    21 juli 2019
    Home sweet home, wat een reis Loes! Wel een beetje raar zeker nu ineens een glas wijn een kwart van de Scandinavische prijs is. Dank voor het meebeleven van je reis....
  9. Jojo:
    21 juli 2019
    Fijn dat het Vogeltje weer in’ t hok is. Rust nu maar ff uit...voordat je weer uitvliegt. Geweldige reis was dit.
  10. Ina Panman:
    21 juli 2019
    Geweldig Loes, heb genoten van alle verhalen en foto’s! Nu even weer in de normale stand tot de volgende kriebels!
  11. Caroline Bink:
    21 juli 2019
    Welkom thuis Loes de werelreizigster weer in je eigen bedje .Gefeliciteerd het was een huzarenstuk maar geweldig knap gedaan!
  12. Jacqueline Oomens:
    21 juli 2019
    Welkom terug in Nederland. En bedankt dat ik een beetje met je mee kon reizen. Heerlijk.
  13. Liesbeth:
    21 juli 2019
    Welkom thuis en rust nu even goed uit. Keek elke dag weer uit naar een mooi verhaal.
  14. Wiggersb:
    21 juli 2019
    Welkom thuis je hebt een prachtige reis gehad. Mooie foto,s en zo veel mooie dingen gezien. Zie je weer in Blaricum.
  15. Coby Faas:
    21 juli 2019
    Je hebt het fantastisch gedaan, Loes, applaus voor jou. Nu genieten van de nederlandse zomer. Ook leuk
  16. Nienke Hoefkens:
    21 juli 2019
    Geweldig Loes!! Na zo’n geweldige reis de laatste etappe nog door noodweer en regen af te moeten leggen! Maar je bent Nederland binnen gereden onder een prachtige regenboog en dat was toch wel bijzonder... Nu weer veilig thuis en hoop dat je eigen bedje weer goed voelde. Tot ziens weer in Blaricum, Gr.Nienke.
  17. Wil.uit N'sluis:
    21 juli 2019
    Welkom thuis in je eigen huis.Wat een kilometer vreter was je.Vooral nu, je gaat op een gegeven moment bekendere plaatsnamen op de borden zien en denkt nog even gas op de plank, kan het me indenken. Je reist alleen en niemand houd je tegen en dan ga je ervoor.
    Vind dat je ons allemaal goed verwend heb met je dagelijkse reisverslag en foto's, het zal echt afkicken worden.Hoop dat je weer heb kunnen slapen in je eigen bed en dan de auto uitruimen, kan je nagenieten van de reis.Zal wel vreemd geweest zijn toen je weer binnen kwam na zoveel weken.
    En dan begint het gewone leven weer scheelt dat je boodschappen aan de overkant kan halen.
    Zie je wel weer, maar vond het fantastisch om zo je reis mee te maken.
    Groeten van Wil.
  18. Jos:
    Welkom thuis Loes!!
    Wat een geweldige reis heb jij gemaakt en wat neem ik mijn pet voor je af!!👏👏👏👏👏
    Geniet nu van de warmte hier...kom lekker bij en tot ziens.🌺
  19. Tonneke van kesteren:
    21 juli 2019
    Ongelofelijk Loes,wat knap ik als geen blije rijdster vind dit niet te bevatten alles gelezen,niet altijd geregeerd maar er van genoten.Welkom thuis 👍👍😘
  20. Kitty:
    21 juli 2019
    Hallo Loes. Welkom thuis. Ben het met alle vorige schrijfsters eens. Geweldig wat je gedaan hebt. Ben blij dat je gezond en heel weer thuis bent. Nu maar even rustig aan zeker?????????. En genieten van je eigen huis. Tot gauw.
  21. 21 juli 2019
    Welkom thuis Loes. De foto's waren prachtig en de reis erhalen waren leuk om te lezen.
    groeten Joke
  22. Peter en Ron:
    23 juli 2019
    Welkom thuis Loes.
    Je hebt een mooie reis gehad en ook prachtige foto's gemaakt.
    Nu lekker genieten van het mooie weer hier.