Tja en toen had ik weer een lekke band, dezelfde😬😬😬balen!

8 augustus 2020 - Tórshavn, Faeröer

Vanmorgen hadden we een excursie per bus, om 9 uur op camping start, vlug weg uit huisje,  stormde en ging tekeer, bij rijden hoorde ik veel geruis, dacht storm op zijkant, maar ik weet het niet, maar toen was de band misschien al plat, en dan is 5 km funest voor je band. Zaterdag, bedrijf gesloten, maar de chauffeur van de bus heeft de banden firma gebeld en afspraak gemaakt dat ik de band kon brengen en “ ergens” s middags zouden ze hem repareren. Michel weer aan de bak🥴😬😬na afloop excursie. Zegt: dit is mijn werk! Maar ondertussen!😄😇😇😇😇

ondertussen ben ik toch maar in de buurt gaan rijden, naar Kirkjubour of te wel langs de kust  Kleine dorpjes/ haventjes gezien, wilde lunchen, maar niets te vinden. Dus uiteindelijk hotdog gekocht in supermarkt.🥴 Dorst niet ver, moest toch ook die band weer gaan halen.

Gehakt gehaald voor gezamenlijke maaltijd morgen en daarna band , retour huisje. Stevig tukje gemaakt, want ik heb vanmorgen veel gelopen door Gamle Thorshavn, vaak geholpen door 2 mannen, ze slepen me omhoog😀😀👍

1. Janneke Monshouwer:
    9 augustus 2020
    Ha Loes, nu had ik tijd om afgelopen 10 dagen van jouw reis 'in te halen', te lezen en te bekijken - wat een avonturentocht voor een echte Viking, wat een gebied, en wat enig jullie gezelschap, je hebt privacy en je bent toch met elkaar en oooh wat ben je ook mooi beschermd -toch wel- na alle pech (banden), want alles is weer mooi geregeld. Nog heel fijne dagen gewenst Loes en heel veel genieten! Liefs van Janneke
  2. Ingrid Busch:
    9 augustus 2020
    Lieve Loes, Wat leer je veel op zo’n reis hè? Aan het eind ervan kan je de hele wereld aan en valt er niets meer te kisten! Je bent een bewonderenswaardige reizigster! Bende groetjes, Ingrid.
  3. Marjolein Groot:
    9 augustus 2020
    Je maakt hier toch geen hobby van he? Twee maal is genoeg. Verder nog veel plezier en groetjes.
  4. Wil.uit N'sluis:
    9 augustus 2020
    Dat ze de band nog hebben gemaakt snap ik niet,want na 5 km. moet die toch aardig aan gort geweest zijn, maar ze zullen geen nieuwe op voorraad hebben gehad.
    Maar zal hier zeker voor je duimen dat je geen lekke banden meer krijgt, want dat verpest toch echt je vakantie die zo ontzettend mooi en leerzaam en leuk was en wij hier in Nederland van genoten en nog steeds genieten.
    Wens je nog een verdere fijne reis met allerlei belevenissen maar geen banden meer die stuk gaan.
  5. Elske:
    9 augustus 2020
    Dit is bepaald géén saai reisje voor ‘ouderen’! Maar ik wens je toch een rustigere terugreis, zodat je ook langzaam kunt
    “ ontdooien” en opwarmen richting “ tropisch thuis” ! Succes!
  6. Wiggersb:
    9 augustus 2020
    Wat een pech als het mogelijk is zou ik toch een nieuwe band kopen ik wens je verder een rustige en pechloze terugreis henny
  7. Willemien:
    Hi Loes,
    Je mag van geluk spreken dat je nog daar was met een behulpzame Michel. Het is een grote ellende als je staat met panne in een vreemd land . Dikwijls ook nog een taal probleem. Niet iedereen spreekt Engels . En dan maar wachten tot het weekend voorbij is . Heb je geen reserve band in jouw auto ? Tegenwoordig zit dat er niet meer standaard in. Het lijkt mij het beste om er een nieuwe band om te laten zetten. Maar je zal het ongetwijfeld wel opgelost hebben. Zet je schrap voor de komende hitte die je onderweg zal ondervinden. Het is hier 35 graden en meer! Hoop dat jullie samen nog gezellig gegeten hebben van de gehakt maaltijd. Ik wens je een veilige thuisreis zonder problemen . Saai was het niet ! Je kan langzamerhand een reisboek schrijven hoe ouderen hun vakantie doorbrengen😀😀👍