Onderkomens boeken en afzeggen en boeken en afzeggen

11 juli 2020 - Blaricum, Nederland

Allereerst mijn reis: ik ga samen met 8 campers en reisleider Michel naar IJsland, maar ik heb geen camper dus ik slaap op de camping in hutten (als die er zijn) en anders B&B oid in de buurt. Deze onderkomens heb ik zelf uitgezocht en geboekt via Booking.com of AirB&B, maar regelmatig veranderde er iets, bv op de camping in Hirtshals waren de hutten vol, dus heb ik een B&B geboekt, nu kwam er toch een hut vrij en ik de B&B afzeggen en de hut geboekt. Nu is die hut gister ineens geannuleerd en heb ik weer de B&B geboekt, en dat verschillende keren om verschillende redenen, maar ik had er een dagtaak aan🤣🥴

de route:

zondag ga ik naar Flensburg, Duitsland rijden, dan maandag naar Hirtshals in de kop van Denemarken, dinsdag varen, 48 uur en aankomst donderdagmorgen in Seydisfjordur noordoost IJsland.

1. Janneke Monshouwer:
    11 juli 2020
    Lieve Loes, een heel fijne reis gewenst in gezondheid, met goed weer en veel plezier! Kom maar met mooie stenen terug...
    Ik ben hier in Nederland druk bezig, zoals je weet. Dag globetrotter!
    Janneke
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    11 juli 2020
    Hoera Loes reist weer! Het land waar ik zo graag heen wil. Heel veel plezier!!!
  3. Jojo:
    11 juli 2020
    Yep... je gaat weer...geweldig Meis... ben jaloers op je. Je doet het zoooo geweldig. Heerlijk hè zelf alles regelen ...ahum... die “dagtaak” laat ik toch maar graag aan een ander over...Hihi . Ga genieten..heeeeel veeeel plezier... ik hoop weer op een super verslag mèt mooie foto’s
  4. Loes:
    12 juli 2020
    Hi Jojo, ken ik die gozer😀😀🤣😃, doet het goed hè
  5. Herman:
    11 juli 2020
    Goede reis en veel plezier
  6. John & Fong:
    12 juli 2020
    Geweldig Loes, wat een actie weer!
    Heel veel plezier daar
  7. Lia:
    Hey Loes,
    Heel veel.plezier!!
    Dat wordt weer heel veel zien en beleven
    Groetjes Henk en Lia
  8. Willemien:
    Dag Loes,

Zo’n bewondering dat je het allemaal doet. Kon je geen camper huren? Jij draait je hand niet om in zo’n groot gevaarte te rijden. Je zal wederom weer heel veel indrukken op doen.
    Het schijnt er prachtig te zijn met een bijzondere natuur.
    Geniet en fijne reis!
    Willemien
  9. Marian:
    12 juli 2020
    Hai Loes, geweldig zeg zo’n reis! Ben benieuwd naar je verhalen over IJsland. Lijkt me prachtig land. Ook benieuwd of je met stenen terug komt.
    Voor nu veel plezier en ik volg je. Groeten en fijne reis marian
  10. Kitty:
    12 juli 2020
    Hai Loes. Op al die problemen vooraf ben ik niet jaloers hoor. Maar daarom des te meer plezier gewenst. Geniet er van.
  11. Caroline Bink:
    12 juli 2020
    Wat ga je weer allemaal beleven, super spannend Loes en knap hoor om dit weer allemaal te regelen niet zonder slag of stoot.
    Heel veel mooie avonturen en genieten van alles wat je tegen komt is de wens!
    Veel groetjes
  12. Wiggersb:
    12 juli 2020
    Goede reis veel plezier en mooi weer henny wiggers
  13. Marianne van Ravenswaay:
    13 juli 2020
    Jeetje, Loes reist weer, was mijn eerste gedachte! IJsland is prachtig, dus je zult weer genieten. Boeken en omboeken is wel een ellende! Geniet van je reis, ik ga nu over de mondkapjes lezen. Ben heel benieuwd naar je altijd mooie foto's! Liefs en groet van Marianne.
  14. Elske:
    14 juli 2020
    Loes weer in haar element! Op naar Iceland, ice en weder dienende! Vriezen we dood, dan vriezen we dood, maar geef Loes een oestertje en het heilig vuur 🔥 brandt weer!
    Tot ziens in de pruimentijd! 😍💕🍀👍
  15. Wil.uit N'sluis:
    16 juli 2020
    En Loes gaat weer allerlei VIS proeven,heerlijk eet ze met hapjes en geniet ervan en hoop voor je dat het weer goed is en blijft.