De bovenkant van IJsland en de Westfjorden hebben we doorkruist

25 juli 2020 - Vesturland, IJsland

Vandaag zijn we afgezakt  naar Stykkisholmur, richting Reykjavik (waar we 4 dagen blijven met allerlei excursies). Maar nu eerst morgen nog de laatste punt van de Westfjorden rijden naar Borgarnes.

we kregen van Michel de keus: of 6 uur extra rijden of de ferry van 3 uur varen via het eilandje Flatey. Moesten natuurlijk apart betalen, was lachen: hoe ouder je bent hoe goedkoper! En met mijn kleinere bus scheelde het ook van 1700 Isk naar ik 900 isk😀😀😀😄 Maar met de heftige wind,  6/7  wachtend in de rij om aan boord te gaan, dacht ik : ik geloof dat ik 6 uur ga omrijden! Zo heftig ging het tekeer. Had Michel niet leuk gevonden!🥴😬ik appte de groep al: kotszakjes gereed houden😬😬🥶😱  Eenmaal op zee viel het gelukkig mee

26 juli 2020
    Als daar je gebit gaat klapperen mag je op een kinderkaartje mee. Windkracht 6/7 is wel veel maar je zit in een lagedruk-gebied. Verder weer veel plezier. We kijken weer uit naar je volgende verhaal.
  2. John & Fong:
    Jeetje Loes, wat een energie heb je toch!
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    26 juli 2020
    Heerlijke verhalen Loes en weer prachtige foto's
  4. Marian:
    Nou Loes wat een geweldig reis zeg en ook prachtige foto's. Wat een avonturen allemaal en IJsland lijkt me een mooi land. Nog veel plezier!!
  5. Marianne van Ravenswaay:
    26 juli 2020
    Nog mazzel dat het mee bleek te vallen. Zeeziekte kan een hoop plezier vergallen.
    Nog veel plezier en voorzichtig met al te wilde avonturen. Spannend is het zeker 👍
  7. Wiggersb:
    26 juli 2020
    Ik zou dit niet overleven heny