De bovenkant van IJsland en de Westfjorden hebben we doorkruist

25 juli 2020 - Vesturland, IJsland

Vandaag zijn we afgezakt  naar Stykkisholmur, richting Reykjavik (waar we 4 dagen blijven met allerlei excursies). Maar nu eerst morgen nog de laatste punt van de Westfjorden rijden naar Borgarnes.

we kregen van Michel de keus: of 6 uur extra rijden of de ferry van 3 uur varen via het eilandje Flatey. Moesten natuurlijk apart betalen, was lachen: hoe ouder je bent hoe goedkoper! En met mijn kleinere bus scheelde het ook van 1700 Isk naar ik 900 isk😀😀😀😄 Maar met de heftige wind,  6/7  wachtend in de rij om aan boord te gaan, dacht ik : ik geloof dat ik 6 uur ga omrijden! Zo heftig ging het tekeer. Had Michel niet leuk gevonden!🥴😬ik appte de groep al: kotszakjes gereed houden😬😬🥶😱  Eenmaal op zee viel het gelukkig mee

1. Marjolein Groot:
    26 juli 2020
    Als daar je gebit gaat klapperen mag je op een kinderkaartje mee. Windkracht 6/7 is wel veel maar je zit in een lagedruk-gebied. Verder weer veel plezier. We kijken weer uit naar je volgende verhaal.
  2. John & Fong:
    26 juli 2020
    Jeetje Loes, wat een energie heb je toch!
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    26 juli 2020
    Heerlijke verhalen Loes en weer prachtige foto's
  4. Marian:
    26 juli 2020
    Nou Loes wat een geweldig reis zeg en ook prachtige foto's. Wat een avonturen allemaal en IJsland lijkt me een mooi land. Nog veel plezier!!
  5. Marianne van Ravenswaay:
    26 juli 2020
    Nog mazzel dat het mee bleek te vallen. Zeeziekte kan een hoop plezier vergallen.
  6. Willemien:
    26 juli 2020
    Nog veel plezier en voorzichtig met al te wilde avonturen. Spannend is het zeker 👍
  7. Wiggersb:
    26 juli 2020
    Ik zou dit niet overleven heny