Mijn Zweedse avontuur samen met Japie, mijn apie. Vanaf 13 juni 2021

11 juni 2021 - Blaricum, Nederland

Al vele weken ben ik mijn Peugeot Partner aan het aankleden tot mini camper, gordijnen en hor gaas naaien met veel hulp. Inrichten en proef slapen. Nu gereed voor rondje Zweden.

1. Jojo:
    11 juni 2021
    Ooo wat gaaf is dit toch weer. Goeie reis met apie japie
  2. Willemien:
    Hallo loes ,
    Leuk om iets te horen . Je bent weer op reis ! Geweldig ! Hoop dat je het erg naar je zin hebt met Japi. Laat tzt even weten wanneer je weer thuis bent . in de tussen tijd wens ik je veel plezier en goeie reis!
  3. Herman:
    11 juni 2021
    Goede reis en fijne vakantie.
  4. Tanya De Visser:
    Veel plezier Loes!
  5. ROEL JONGBLOED:
    FIJNE VACANTIE Loes kom gezond terug heb problemen bel ik kom je redden gr Roel
  6. Erna Jongbloed:
    12 juni 2021
    Hele fijne vakantie Loes. Dat wordt weer een geweldig avontuur samen met Japie. Groetjes Erna.
  7. Jacqueline Oomens:
    Hallo Loes;
    Leuk spannend zeg, je eerste keer vakantie met je bus die nu een heuse camper is.
    Mooie reis toegewenst. Ik ga je weer volgen hoor.
  8. 12 juni 2021
    Het ziet er prima uit Loes, mooie vakantie in Zweden.
  9. Marianne:
    12 juni 2021
    Hoi Loes,geen idee dat je alweer op reis was.Ik wens je een goede reis en heel veel plezier.met Gre ben ik 4 jaar geleden met de boot daar geweest,net als Noorwegen een prachtig mooi land,ik blijf je volgen.Marianne
  10. Ingrid Busch:
    Hoi Loes,
    Ongelooflijk deze nieuwe onderneming van je! Stiekem heb ik ook zoiets graag gewild! Maar ik leer van jou: het is nooit te laat!
  11. Liesbeth:
    13 juni 2021
    Daar heb je lang naar uitgekeken.Op stap met je eigen auto.
    Geniet en doe voorzichtig.Ik kijk weer uit naar je verhalen.
    Dan reis ik een beetje met je mee
  12. Marian:
    13 juni 2021
    Hallo Loes, geweldig zeg, met Japie op reis. Ziet er goed uit, je huisje in de camper.
    Ben benieuwd naar je verhalen en goeie reis!
  13. Ina Panman:
    13 juni 2021
    Eindelijk weer op reis, veel plezier Loes! Ik hoop op mooie verhalen!
    Ina
  14. Lies Verver:
    Dag Loes,
    Een heel goede en inspirerende reis.
    Hartelijke groet.
  15. Wil.uit N'sluis:
    Dag Loes .
    Heerlijk dat je weer op vakantie ben.
    Hoop dat je een fijne reis krijgt en geniet ervan, dan kunnen wij er hier mee van genieten.
    Nogmaals een fijne reis. w
    Willy
  16. Alex:
    14 juni 2021
    Hi Loes,

Geniet van dit prachtige land,

Groet,

Alex
  17. Marianne van Ravenswaay:
    16 juni 2021
    Vol bewondering naar je foto's gekeken; aan de voorbereiding zal het niet liggen.
    Zweden is fantastisch, ik ben er heel vaak geweest. Geniet van je reis en het prachtige land! Hartelijke groet van Marianne van Ravenswaay.
  18. Edzo Jonge:
    10 juli 2021
    Wat ziet er toch fantastisch uit allemaal met api-japi.
    en die natuur, zo mooi allemaal. Geniet er verder van, doe voorzichtig en we zien je wel weer en keertje in Soest voor en bakkie!
    Edzo