In plaats van IJsland: rondje Texel

6 juni 2020 - Blaricum, Nederland

Ja Corona heeft roet in het eten gegooid, zoals bij iedereen!
Rondje IJsland en op terugweg naar de Faeröer eilanden gaat uiteraard niet door, helaas volgend jaar misschien.

Nu rondje Texel, ook leuk. Hoop dat de wind wat gaat liggen.

Zit in Loodsmans Welvaren B&B hotel in Den Hoorn.

Ik ga dinsdag op robbenjacht en donderdag garnalen vissen en eten uiteraard.

1. John & Fong:
    7 juni 2020
    Net als we denken dat je het wat rustiger aan gaat doen ga je weer op stap. Fantastisch Loes, veel plezier!!
  2. Ingrid Busch:
    7 juni 2020
    Leuk en onverwacht, die gezellige Kerstdagen wens!
    Loes, ik hoop, dat je het er heerlijk hebt! Ik word zeeziek in deinende bootjes, en alleen mensen, die dat ook hebben, weten hoe erg zeeziek zijn is!
    De zee ruiken moet al een feest zijn, die geweldig grote plas met die oneindige horizon en zijn schuimend aanrollende golven. Schreeuwende meeuwen, witte stranden en hopelijk blauwe zonneluchten. Waai maar heerlijk uit!
  3. Jojo:
    7 juni 2020
    Ooo wat super van je. Jij doet het goed. Ben jaloers...wij moeten nog even wachten tot juli. Dan gaan de toilet gebouwen op de campings open en kan ons kippetje weer van stok af. Heerlijk genieten...en vis eten Loes
  4. 7 juni 2020
    Prachtig eiland Loes, geniet ervan en fijne vakantie.
  5. Lies Verver:
    7 juni 2020
    Hoi Loes, jij laat je niet kennen en als het één niet kan, kan iets anders weer wel. Geniet er van.
  6. Willemien:
    Dag Loes,
    Geniet van je trip . Nog een beetje mooi weer en het komt allemaal goed . Met het heerlijk eten in het vooruitzicht is het toch weer een lux gevoel. Nederland heeft ook zo zijn mooie plekjes.
    Veel plezier!
    Willemien
  7. Wil.uit N'sluis:
    Dag Loes.
    Vind het zo goed van je maar ik kan het me indenken als je alleen maar een balkon heb.
    Lijkt me ook fantastisch om op garnalen te vissen en ze dan ook heerlijk vers zo uit de pan te kunnen opeten. Geniet ervan!!!
  8. Kitty:
    7 juni 2020
    Daar gaat ze weer. Loes veel plezier en genieten maar.
  9. Elske:
    7 juni 2020
    Je hebt wel lekker strandweer uitgezocht! Echt Loes: kop in de wind en even overtollige energie ontladen! Wèg virusjes!👍💕🌬💦☄️🦐🍸🍤🔥🍀
  10. Nienke Hoefkens:
    Hallo Loes!
    Wat fijn dat je toch een uitweg hebt gevonden zo dicht bij huis maar wel een andere wereld om uit te waaien!!
    Geniet ervan zonder virus-angsten😷 Groetjes Nienke.
  11. Janneke Monshouwer:
    7 juni 2020
    Hahaha Loes, wat een verrassing, jij weer op reis, fijn dat je je vleugels weer kunt uitslaan en dan nog wel in Loodsmans WELVAREN. En robbenjacht??? Wat is dat? Geniet heel erg en liefs van Janneke
  12. Alex:
    8 juni 2020
    Uiteraard is IJsland mooi en dat geldt ook voor de FO-eilanden, maar onze Waddeneilanden en de rest van het erfgoed zijn gewoon geweldig! En dan ook nog verse vis en dito garnalen . . . Gewoon genieten kan gelukkig ook dichtbij, blijf gezond en tot ziens, Alex