Een lekke band

6 augustus 2020 - Seyðisfjörður, IJsland

Vanaf mijn pod naar Seydisfjordur, de boot, gereden; prachtig zonnig afscheid. Eerst verzameld op een parkeerplek en daarna in colonne naar de haven. Grote ferry, veel verkeer, en het aan boord rijden gaat precies op volgorde. Ik sta op gegeven moment vooraan en een jongen die aangeeft wie nu mag zegt tegen mij: u heeft een lekke band. Ik snel naar voren gerend waar al een deel van onze groep stond en tegen div gezegd bel Michel. Dezelfde jongen is toen Michel gaan waarschuwen, en die heeft een vrachtwagen gevraagd om lucht vanuit zijn band in mijn band te pompen, zodat ik tenminste de boot op kon rijden, als laatste.

Michel kwam meteen de band verwisselen, maar eerst zoeken naar krik achter /onder de stoelen. En het wisselen, paar minuten werk. Appeltje- eitje voor Michel. Goeie reisleider! Ondertussen voer de ferry al weg. Zie video. We kwamen pas laat boven.

1. 8 augustus 2020
    Zo Loes dat was even een tegenvallertje maar weer goed opgelost door jullie steun en toeverlaat Michel. Verder maar weer genieten val al het moois wat je ziet!