545 km uit en thuis

11 juni 2020 - Blaricum, Nederland

Nog niet eens 1 tank diesel, zo kan je ook vakantie vieren.

alle weggetjes waar je met de auto komen kan heb ik gereden. Den Burg heb ik links laten liggen, daar was het erg druk. Op het eiland nog rustig, alleen veel Duitsers.

1. Jojo:
    11 juni 2020
    Ooo...wat jammer...dacht dat je nog een paar daagjes daar zou blijven. Maar je hebt weer genoeg:
    —Heerlijke vis gegeten
    —Rond getuft
    —Genoeg gezien
    — uitgewaaid
    Kortom in één woord Genoten !!!
    Naar ik aan neem. Ik heb genoten van je verhaaltjes en schitterende foto’s.
    Welkom weer thuis
  2. Loes:
    11 juni 2020
    Dank, morgen begin ik met huisshow opbouwen. Donderdag start.
  3. Wil.uit N'sluis:
    12 juni 2020
    Wat heb je volgens mij genoten van deze korte vakantie en dat op 1 tank diesel vond het een schitterend verhaal met mooie foto's.
    Je zou haast de corona vergeten.
    Nu naar de markt een keer ongepelde garnalen halen en oefenen, koppie links en recht draaien en dan kontje links en recht en dan voorzichtig trekken onderwijl, en je heb weer een heerlijke garnaal iets minder lekker als op de boot maar 10 keer beter als uit de winkel.
    Slaap weer heerlijk fijn in je eigen bed, en bedankt voor je reisverhaal en de mooie foto's.
  4. Lies Verver:
    12 juni 2020
    Dag Loes, nu heb ik pas alle verhalen gelezen. Je hebt duidelijk genoten en je maakt prachtige foto's. Ik vind het bijzonder dat je alles zo kunt beschrijven en fotograferen zodat het net lijkt of je weet ik waar bent geweest. Als je jouw reportage aan de VVV op Texel laat zien, mag jij de nieuwe brochure maken. Ik heb genoten van jouw reis, hartelijke groet.
  5. Loes:
    👍🙏
  6. Marianne van Ravenswaay:
    12 juni 2020
    Erg leuk en informatief, Loes! Zo zie je maar, dat je niet eens ver hoeft om in een andere wereld te zijn en heerlijk te eten. Mooie foto's!