IJsbergen en gletschers, alles is mogelijk in het land van vuur en ijs.

4 augustus 2020 - Hof, IJsland

Vandaag tot 4 uur droog en beetje zon, daarna weer droevig, motregen en mistig. Ik had mazzel met mooi weer bij de Glacier Lagoon. Indrukwekkend mooi zijn ijsbergen met zon erop, intens blauw ! Mooie wandeling gemaakt over het keien strandje, langs het meer, en maar foto’s maken. later gekeken aan de oceaan kant waar de ijsklompen op het zand liggen en wegsmelten.

Om 4 uur was ik op de camping en daar motterde het, auto opgeruimd, stenen in kisten, en gewacht tot de groep terug kwam van de wandelingen/ klimpartijen.

gezellig zitten borrelen en daarna, samen met Michel, het aanbod van Lenie en JanAlbert aangenomen om bij hun te blijven eten. Lang nagetafeld.

1. Wil.uit N'sluis:
    4 augustus 2020
    Ha ha ha, stenen in kisten.
    De auto zakt toch hoop ik niet door de veren he.(grapje).
    Het is en blijft een mooie reis, geniet ervan nu het kan, genieten wij er in Nederland ook van.
  2. 4 augustus 2020
    Stenen meegenomen Loes, dat hoort bij jou. Leuke groep waar je mee reist.
  3. Willemien:
    4 augustus 2020
    Wat schitterend gezicht de zon op de ijsbergen. Een sprookje . Jammer van het Regenachtige weer .Daar tegenover staat je het getroffen hebt ,met het gezelschap. Leuke reisgenoten ! Gezellig eten en wat interesses uitwisselen enz ....Dat alles maakt een reis ook geslaagd!
    Geniet nog maar even . Hier komt een enorme hittegolf aan . Men spreekt al over 9 dagen met temperaturen van 30 tot 37 graden . Liever 12 graden dan kan je tenminste nog functioneren. Op naar het volgende verhaal !