Ik had vandaag Murphy op bezoek

28 juli 2020 - Kópavogur, IJsland

Was laat weg, kon geen afscheid nemen van mijn mooie huis.10.30 start. Eerst naar “ the Settlement Center” woord zegt het al, de vroege geschiedenis, weinig interessant. Wel een hele mooie gallery!

toen wilde ik brunchen: 1e restaurant was een filmploeg aan het werk: chaos, weg volgende foodcenter had geen broodjes oid, alleen burgers en patat en dat om 12 uur, helaas. Even naar de bank, flappen tap en maar gaan rijden. Stuk verder op: leuk vlak bij de fjord, restaurant, helaas pas om 2 uur open, wel leuk ff aan zee gelopen. Zo ging Murphy door; huissleutel weg, kabeltje van telefoon zat vast in mijn stuur en mijn camera werkte niet meer, alles stond op zijn kop. Ik had gister zitten rotzooien, want het nieuwe SD kaartje stond nog niet op tijd. Pas om 5 uur late brunch. Ik had nog wat kaascrackers onderweg.

1. Boukje Abbink-Bruining:
    Hou je taai!
  2. Lizette Rosenboom:
    28 juli 2020
    Ach, zou het zijn om de helft van je avontuur te markeren? Hoop dat de rest van je reis weer soepel verloopt!
    Liefs
  3. Marjolein Groot:
    28 juli 2020
    Dat is nu echt de wet van murphy. Als het fout gaat blijft het fout gaan. Even verstand op nul, even slikken en ....... weer doorgaan. Maar: weer veel plezier ! Groetjes.
  4. Lies Verver:
    Hoi Loes,
    Weer een prachtige reis, en wat murphy betreft,...... je houdt wel van een uitdaging.👍😉
  5. John & Fong:
    28 juli 2020
    Valt mij allemaal nog wel van je mee Loes, haha, kop op en doorgaan!
  6. Elske:
    Even een dagje terug naar jezelf en resetten. Klaar voor de 2e helft!👍💫
  7. Marianne van Ravenswaay:
    28 juli 2020
    Verstand op nul, Loes, en maar weer verder. Zit niets anders op ook!
  8. Willemien:
    28 juli 2020
    Murphy heeft vandaag ander gezelschap gezocht . Dus je kan weer heerlijk genieten. Je kan niet zeggen dat je niets beleeft . Het houdt een mens scherp zullen we maar zeggen. Als de gezondheid goed is en de auto heeft geen kuren dan wordt het vast weer genieten . Tot het volgend verslag 👋👋😀💤💤
  9. 28 juli 2020
    Haha Loes, koppie erbij houden met alle ervaringen en gedoe.
  10. Mieke:
    28 juli 2020
    Nou, Loes, flexibel ben je wel! Bijzonder dat je met Wolter op IJsland bent geweest..
    geniet erg van je verslag en foto,s!