Een lange zeedag

16 juli 2020

Vandaag een dag van spannend boek lezen, nauwelijks mijn hut uitgeweest, geen ontbijt en lunch, maag voelde nog niet goed aan. Het meest “spannend” was het passeren van de Shetland eilanden en om 17,30 u het aanmeren op de Faroer eilanden, half uur en vertrek. Nu op volle zee met een behoorlijke lange deining.

gezellig met een paar man gegetenen gekletst. Morgenochtend vroeg op in IJsland.

1. Marjolein Groot:
    16 juli 2020
    Denk dat je voorlopig geen garnalen meer kan zien. Nu verder maar even leuk houden Loes !!! Sterkte.
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    Wat een reis!
  3. Wiggersb:
    16 juli 2020
    Veel sterkte op zee moet er niet aan denken ben direct zeeziek goede reis verder en behouden aankomst op IJsland henny
  4. Janneke Monshouwer:
    Ha Lieve Loes,
    IJsland... wel heel erg fantastisch. Zo'n bijzonder eiland. Dat heb je toch weer mooi voor elkaar! Chapeau. Ik ben benieuwd of ze daar (nog) volkskunst hebben. En ik wens je een, heerlijk, prachtig en onvergetelijk verblijf daar!
    Liefs van
    Janneke
  5. Willemien:
    Hallo Loes ,
    Hoop dat je de zeetocht goed hebt doorstaan. Temeer je maag al niet helemaal van jottum was . Inmiddels zit je zeker al op Ijsland ? Het moet er prachtig zijn. Hoor graag je volgend reis verhaal . Gezond en wel!
    Geniet van al het moois !
  6. Marjan Mundt:
    16 juli 2020
    Hoehoi, heerlijk dat je weer ën route" bent. Geniet goed, behouden vaart en hou je taai.
  7. Elske:
    17 juli 2020
    Zag onlangs een tv reportage over Iceland in de winter, juist de sereniteit en wijdheid v an dat witte landschap, zó mooi! Ik geniet mee, Loes! Kom tot rust! 🥰❄️☀️💕