Een lekkere plak lever werd een schoenzool

3 juli 2022 - Clarkston, Washington, Verenigde Staten

Donderdagmiddag hebben we lekker geluncht met gebakken lever, uien, bacon , frites en sla. Krijg je natuurlijk niet op dus: doggybag. Gister kwam het er niet van om het op te eten. Vanavond na een prachtige tocht over “ de top of the world” gravelwegen , totaal 388 km, waren we te laat en moe om nog een restaurant te zoeken. Waren blij dat we nog een plaats op de camping hadden! En weer met een top plaats!! aan de rivier.

Dus lever en nieuwe bacon, uitjes en asperges uit pot, aardappels voor Boukje klaargemaakt,  het was helaas: schoenzolen! Morgen maar weer in restaurant eten🤣😋

388 km natuurlijk niet in 1 keer, er was tussendoor een “craft &art fair” oftewel een goede braderie. Dus daar rondlopen, kopen, aparte dingen gescoord. door, bordje hatcherie: weg in , halfuurtje later: viskwekerij gesloten, wel rondgelopen, interessante zalm kwekerij en retour. rijden al wat dagen langs de “Hells Canyon” dieper dan de Grand Canyon! Maar waar zie je de canyon? Dus een zijweg genomen die bij de canyon uitkomt, maar hoever?, het was 45 min rijden over gravel wegen,  heen, 17 mijl, super mooie route, berg op kruipen en er weer af en nog een keer. Vervelender is dat we weer over gravelroads rijden en daar krijg je zoveel zand van binnen. En vanmorgen hebben we het hele motorhome geveegd en gedweild, het ruikt hier steeds naar stoffig zand, en we gaan iets kuchen. Dus vanavond weer ff dweilen.

Met 1 uur tijdverschil waren we om 17.00 uur op camping en konden nog net borrelen voordat de regen en onweer kwam

1. Nelly:
    3 juli 2022
    Genieten doe ik van jullie reisverhalen Loes.
    Tja al die gravelroads! Wat zal de camper er wel niet van buiten uitzien als jullie ook veel stof binnen krijgen🤪. Veel plezier en succes met de rest van jullie mooie tocht.
  2. Marjolein Groot:
    3 juli 2022
    Ja, al dat zand. Volgende keer ook je hulp mee? Zou me maar niet al te veel ervan aantrekken, je bent met vakantie en dan mag je ook een beetje “vagebond” zijn.
  3. Willemien:
    3 juli 2022
    Er zijn daar wel veel gravel roads. Niet erg bevordelijk voor je longen. Dus veel schoonmaken . Daar tegenover zien jullie prachtige plekken . Aardig wat kilometers al achter de rug loes . Nog een fijne reis !
  4. Janneke:
    3 juli 2022
    Schoenzolen en zand... jullie magen zijn geschuurd! Geniet maar van alle avonturen.
  5. Gerda:
    4 juli 2022
    Heerlijk verhaal weer, heel boeiend. Wat zou ik er graag bij zijn. 🤗