Van Bejuco naar San José via krokodillen tour

7 december 2022 - San José, Costa Rica

We konden op weg naar eindpunt nog een krokodillen tour van 1,5 uur maken.( Je kan toch niet voor 3 uur in het hotel komen)  We hebben er veel gezien, van baby kroko naar 100 jarige die een halve meter staart mist, en toch nog enige meters lang is. Aan de oever veel pelikanen, reigers wit en blauw, aalscholvers en visarend en nog vele andere vogels gezien. Veelal mangrovebossen. In San Jose aangekomen was het koud, kille wind. Dus lange broek en truitje aan en lopend de stad in, er was wat licht versiering, over een paar dagen is hier het lichtjes feest. Uiteindelijk niet veel gevonden en na 4,5 km een restaurant opgezocht. Gezellig met 7 man zitten eten. Morgen komen de foto’s, nu ga ik proberen te slapen, maar Leo zit in de kamer naast me, en de muren zijn van karton, en die zit nu al een uurtje te bellen en gaat nog wel even door! Hoor alles, alleen versta ik het niet😴

1. Petra Delhez:
    Oordoppen!
  2. John & Fong:
    7 december 2022
    Heb je nog geluk dat hij alleen maar zit te bellen, haha. Extra 🍷en lekker slapen Loes!
  3. Willemien:
    7 december 2022
    Je kan ook gaan zingen loes . 😂😂 Hij zal zijn verhaal kwijt moeten ! Jammer dat het koud is .Denk maar terug aan de prachtige dagen . Schitterende foto’s heb je gemaakt tot nu toe .👍🙏
  4. Irene thelen:
    7 december 2022
    Van je reizen zie ik altijd mooie fotos, maar nu lijken deze nog kleurrijker dan anders .... mogelijk omdat het hier zo sombere korte en koude dagen zijn . Geniet van de zon en de sfeer , ik doet het met sneeuw en tot min 6° . Dikke kiss. Irene
  5. Marjolein Groot:
    7 december 2022
    Zingen Loes: besame mucho ! Je avond kan dan nog leuk worden. Succes.
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    8 december 2022