Tegen wil en dank staan we nog steeds op prachtige plek aan de snake rivier

4 juli 2022 - Village of Clarkston, Michigan, Verenigde Staten

Boukje was de electra aan het afkoppelen toen de buurman zei: je hebt een lekke band, lichte paniek, was 8 uur en we moesten om 8.45 bij de boot zijn voor een tocht over de snake river naar de Hells Canyon, van 9 -14.00 uur. Wilden snel weg om bij de boot te parkeren, (we konden niet op de camping blijven staan) en dan op parkeerterrein ontbijten. Nu heb ik alle papieren van de verhuurder en camping bij elkaar gezocht, en lopen, wisten niet hoever. Maar nu zonder te ontbijten. Afstand viel mee, dus bij de boot ben ik gaan bellen. Banden bedrijf van Fraserway, sorry alleen hulp in Canada. Toen Ford assistant, kon alles vertellen behalve het motor nummer, terugbellen als we terug zijn. Ondertussen camping bellen dat we niet weg kunnen, was voor 9 uur, dus weer bellen. Vraagt de receptioniste: kunt u rijden☹️ Nee.

teruggekomen om 14.30 u Fraserway gebeld en het antwoord was: we bellen u morgenochtend 🥶🥶🥶terug. Bij de receptie weer een dure nacht geboekt in de hoop op snelle oplossing. Ik geloof niet dat we een reserveband hebben. Laten ze vaak achterwege vanwege de prijs.

in verband met de verschillende dagen dat we pech hebben, moet ik nu de route inkorten en daardoor missen we verschillende plekken van mineralen zoeken in zuidelijk Oregon

1. Marjolein Groot:
    4 juli 2022
    Wat een narigheid toch en geen reserveband is toch te zot voor woorden. Jullie hebben in ieder geval kunnen doen wat je wilde, maar jammer andere plannen te moeten schrappen. Ben benieuwd naar de afloop!
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    Gatsie
  3. Marianne van Ravenswaay:
    4 juli 2022
    Wat een narigheid met die campers! Nu weer een lekke band. Zou wel heel jammer zijn als je het mineralen-zoeken zou moeten laten schieten. Een schadeclaimpje richting verhuurder? Hopelijk heeft Murphy geen invloed op de rest van jullie reis. Gelukkig is het daar mooi, hopelijk valt er toch veel te genieten. Hartelijke groet.
  4. 4 juli 2022
    Geen reserve band en plannen aanpassen dat is een " kleine" tegenvaller maar ondanks dat toch daarna weer mooie natuur gezien. Hopelijk even zonder tegenvaller!
  5. Gerda:
    4 juli 2022
    Hé jakkes, wat een pech. Hoort er bij maar komt vast weer goed. Goede reis en geniet.