Een “poop story”

2 juli 2022

Gisteravond kwamen we na een lange saaie dag rijden aan op campground Arrowhead; achter een golfkarretje aan met aardige man, die bracht en manoeuvreerde ons op de millimeter op zijn plaats, de uitschuifdames pasten precies tussen de bomen.

nu zijn we 1,5 week met dit motorhome onderweg, dus moesten we voor de 1e keer de wc tank legen, even gevraagd aan de aardige man en hij hielp ons en ook nog met water aansluiten. Nu heb je 3 grote tanken onder de auto: black, grey en fresh water. Black is van de wc en grey van de gootsteen. Als je legen moet, draai je eerst de black water kraan open, daarna grey, die spoelt die dikke slang meteen schoon. Maar uit de black water kwam niet veel, en je hebt een display waarop je kan zien hoe vol de tanks zijn. Black water gaf aan 3/4 vol, grey water leeg. Nou wacht morgen maar af was het devies van de man. Vanmorgen weer gekeken, zelfde stand. mijn broer belde gister( had ook een motorhome) dat je wel eens een verstopping krijgt als je weinig water gebruikt met doorspoelen, dus emmers vol water in de wc gegooid en dan pas de klep openen, dan komt het water met kracht naar beneden. Vanmorgen Weer advies gevraagd, jongeman kwam en we hebben toen eerst de hose op afschot gelegd en hij keek nog eens onder de camper en zag een andere schuif voor ontluchten, open gezet en stromen dat het deed! Je kon het bijna ruiken. Gelukkig dat we waren!!

1. John & Fong:
    2 juli 2022
    Gelukkig is het goed afgelopen met het sanitair anders had je echt een probleem gehad. Tegen de tijd dat je die camper inlevert weet je pas echt hoe die werkt.
    Veel plezier daar dames, zwembad ziet er top uit!
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    2 juli 2022
    Ha opluchting. Alles stroomt.
    Veel water om te dobberen en heerlijke uitzichten en weinig mensen. Hoera
  3. Liesbeth:
    2 juli 2022
    Erik en ik zitten elke dag bij het ontbijt te genieten van je verhalen. Prachtig . Je kan zo een boek ervan maken.
  4. Marjolein Groot:
    2 juli 2022
    Wat een verhaal weer Loes. Maar weer blijkt dat je nooit te oud bent om te leren. Je ziet daar in tegenstelling tot je vorige reizen niet zo veel mensen, alles ademt rust. Die baden daar zijn prachtig. Ben alweer benieuwd naar je volgende verhaal. Tot morgen!
  5. Willemien:
    2 juli 2022
    Wat een toestanden loes !
    Jullie zijn gelukkig met zijn tweeën en houden de moed erin. Alvorens men met een camper gaat rijden mag je wel een cursus volgen . Jullie zijn nu voorbereid op de volgende keer . Nu moet alles soepel verlopen . Mooie foto ‘s en het prachtige blauwe/ turquoise water ziet er erg aanlokkelijk uit . Het blijft iedere keer wel een leuke uitdaging met jullie ! Tot
    het volgend verhaal☀️
  6. Kitty:
    2 juli 2022
    Zo maak je nog eens wat mee he. Maar je verhalen zijn geweldig. Ondanks alles toch erg genieten. Nog veel plezier.
  7. Gerda:
    2 juli 2022
    Hii Loes, wat heerlijk dat je mij de link hebt gestuurd over deze mooie reis van jullie. Het is genieten om dit te lezen en de foto's te zien. Bedankt.