Helaas, geen paradijsje

5 december 2022 - Esterillos Este, Costa Rica

Voor de laatste 2 nachten zitten we in een mooi hotel, mooie kamer

en badkamer, prima allemaal, maar we zijn verwend met een tuin met allemaal bloemen en beesten…..en dat is hier niet, klein zwembad, beetje koud water geen tuin wel de zee vlakbij, maar ook voor het dorp… dus ik erheen gewandeld, hoorde keboem keboem en het stonk naar vis op de BBQ die ligt te verbranden. Snel weg, naar mijn kamer, heerlijk gedoucht, haren gewassen, dat lukte niet in het vorige resort. Daar was alleen een zeikstraaltje koud water, voor afspoelen te doen, maar haren wassen daar was te weinig water voor. En helaas het begon weer vanmiddag te hozen, nu droog.

1. Marjolein Groot:
    5 december 2022
    Ja, je bent inmiddels stinkend verwend met al dat moois om je heen. Dan ook nog eens die hoosbuien, ik zou er wat van zeggen. Denk, jou kennende, dat je de laatste dagen ook wel leuk gaat invullen.
  2. Edzo Jonge:
    Inmiddels parapluutje gekocht??
  3. John & Fong:
    Loes all shining again!
  4. Willemien:
    5 december 2022
    Altijd beter dan hier hoor loes . Bij ons al de eerste sneeuw gevallen . Geniet toch nog maar !
  5. Hans Bouwman:
    5 december 2022
    Loes zoals altyd super actief.
  6. Loes:
    🌂🌂🌂🌂🌂
  7. Wil.uit N'sluis:
    5 december 2022
    Echt een hollen en stilstaan weer, maar hier over het algemeen droog maar koud, alleen vandaag weinig wind wat wel fijn was dan steeds die scherpe oost noord- ooster wind, maar in het weekend word het in de nacht weer onder nul. Dat zal wel wennen worden voor je denk ik zo. Maar ja geniet nog de laatste paar dagen.
  8. Marion Teygeler:
    6 december 2022
    Een mens moet alles meegemaakt hebben, ook zeikstraaltjes, nog een paar dagen en dan heb je weer een heerlijke douche 🚿
  9. Alex:
    7 december 2022
    Ach Loes, bedenk hoe jofel het is in je eigen huisje, met eigen douche en verwarming met een parking voor de deur . . . Toch nog maar even blijven genieten van alles.