Hells Canyon, boottocht op de Snake River

4 juli 2022 - Clarkston, Washington, Verenigde Staten

Door de canyon stroomt de snake river,1000 mijl lang! En de canyon is 1000 m diep, dieper dan de Grand Canyon . We hebben 100 mijl heen en terug door de canyon gevaren met een jet boot, dus hard varen!👍😁eerst nog gezapig, maar toen de stroomversnellingen kwamen was het fantastisch! Rammen op het water, op de terugweg vroeg Boukje: waar zitten je nieren? En ik antwoordde: in mijn nek, zo ging het tekeer!😁

1. John & Fong:
    4 juli 2022
    Nou sterkte daar Loes, ik zie jullie niet zo gauw weer een camper reis plannen,wat een pech zeg!
  2. Marjolein Groot:
    4 juli 2022
    Als de abortus-klinieken dicht gaan is dat misschien de andere optie! Maar zonder dollen zoiets mee te maken is natuurlijk heel bijzonder.
  3. Willemien:
    4 juli 2022
    Het zit niet mee deze reis met de camper . Laten wij hopen dat zij het snel
    kinnen oplossen , en het daarbij blijft . Jammer dat jullie geplande mineralen zoektocht niet meer tot de opties hoort . Tegenwoordig leveren zij auto ‘s af zonder reserve band. Echt heel vervelend ! Toch maar de moed erin houden . Er komen vast nog dagen die soepel verlopen . De plek
    Is tenminste goed . Had ook op een ongunstiger plek
    kunnen gebeuren . Goeie vervolg reis 👋☀️🍷
  4. Elske:
    4 juli 2022
    Gelukkig hebben jullie je gevoel voor humor niet verloren!
    Wat een avonturiers! Crystal Angels in the Hell’s Canyon!
    You only live twice! 🤣🌊💕🍀
  5. Peti van Campen:
    5 juli 2022
    Het is opvallend dat jullie op alle fronten worden uitgedaagd op deze reis. Jullie worden er sterk en stoer van.
    Ik wens jullie vanaf nu veel rust en geen verstoringen van de plannen.