Balen!!! Bellen!!! Wachten!!!

5 juli 2022 - Clarkston, Washington, Verenigde Staten

Om 9.30 maar weer eens gaan bellen, band is nog steeds plat. Ze kunnen niemand vinden om de band te wisselen of en nieuwe op te zetten. Fraserway doet zijn best, toen stelde ik voor om de AAA te bellen( ANWB van de States) goed plan vond de firma, moest ik zelf doen, algemeen nr was niet voor Washington State. Behulpzame dame gaf weer een ander nr. Opnieuw alles uitleggen, maar helaas een motorhome met pech wordt niet geholpen. Had hem behoorlijk zitten!🥶Nog naar 2 firma’s in town gebeld, helaas 4 July!! Morgen zijn we de 1e.? Helaas was het weer ook knudde, kil en af en toe motregen. Geen WiFi ! Dus niets op iPad te spelen! Ons humeur zakte behoorlijk. Moeten flinke delen van de trip cancelen.

Gelukkig werd het vanmiddag zonnig en konden we buiten nog even zitten, ik met mooie muziek op koptelefoon en Boukje met haakwerk.

nu ga ik Chili con carne maken

1. John & Fong:
    5 juli 2022
    Is er op de camping niet een handige vent die die band er voor de dames even afhaalt en hem lokaal ergens even laat plakken? Wel vervelend zo hoor!
  2. Loes:
    5 juli 2022
    Helaas, ik heb het bij de receptie en aan verschillende mannen gevraagd, en nee dat ging niet, als het nou een truck was, geen probleem, later weer aan de Fraserway meneer gevraagd, die s middags nog even belde, nee dat kan niet even met een krik
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    5 juli 2022
    Jemig om een rothumeur van te krijgen.
    Geen manier van doen om jullie zo te laten zitten!
  4. Ina Panman:
    5 juli 2022
    Het blijft een spannend avontuur zo’n wildwest tocht, ook dit hoort erbij! Hou de spirit erin! Jammer, later moet je er weer om lachen. Maar inderdaad balen van de gemiste mineralen! Hopelijk gaat de reis gauw weer verder. Chili con carne past goed bij jullie omgeving😃inde westerns zie je altijd een pannetje baked beans !
  5. Marjolein Groot:
    5 juli 2022
    Moet toch een keer genoeg zijn met al die narigheid !
  6. 5 juli 2022
    Hopelijk kan de band dan toch eindelijk worden vervangen zodat jullie verder kunnen met de reis. Dit is weer een vervelende tegenvaller voor jullie. Moed houden dames!
  7. Janneke:
    5 juli 2022
    Dat kan er ook nog bij, wat een pech. Voor muziek en haken gingen jullie niet zo'n tocht maken, hoewel dat ontspannen kan zijn. Succes dames houd de moed erin!
  8. Lizette:
    5 juli 2022
    Hoop dat jullie ondanks alles konden genieten van het vuurwerk voor mijn verjaardag😉💫💥
  9. Wil.uit N'sluis:
    5 juli 2022
    Dacht dat je al de sores achter je kon laten, maar nee dus. Wat een service zeg en ook niemand die zei: Dames ik help wel even en dan wat mensen bij elkaar trommelt. Blijf toch hopen dat jullie de ellende is achter je kan laten, en fris verder kunnen rijden, niet leuk meer , maar kop op.
  10. Hiltsje:
    5 juli 2022
    Wat een pech hebben jullie!! En daardoor minder mineralen zoeken terwijl het je hart heeft…erg sneu…..
    “Maar van je hela hola houd er de moed maar in” !
  11. Willemien:
    5 juli 2022
    Je zou toch mogen verwachten dat een land als Canada en de verenigde Staten goede service diensten hebben mbt tot campers . Er moeten toch voldoende contactpunten zijn ,voor dit soort ongemakken, snel en adequaat te verhelpen . Jullie zullen vast niet de enige zijn . Hoe doen de locals het
    dan ? Is er niet een spoed alarmnummer ?
    Stel dat jullie gestrand waren in het berenbos😂😂😂 of ergens op de vlakte ?
    Is er niet ergens een vvv die jullie aan adressen kunnen helpen? Service gericht schijnen zij ook niet te zijn .
    Allemaal erg sneu voor jullie . Ook nog geen internet . Het zit allemaal tegen . Ik hoop dat 5 juli jullie iets goeds brengt en snel kunnen vertrekken. Houd de moed erin ! Hopende op goede berichten 👍👍
  12. Gerda:
    5 juli 2022
    Loes en Boukje houd de moed er in. Er komen vast betere tijden. Wat een prachtige foto's, het is genieten, dank. Een voorspoedige voortzetting gewenst. Groetjesuit Holland.