En weer wachten en spanning bij elke auto die het terrein opreed

6 juli 2022 - Walla Walla, Washington, Verenigde Staten

Vanochtend werd ik gebeld door Fraserway, u bent de 3e in rij die geholpen wordt, waarschijnlijk tussen 10 en 11 uur. Nou het werd 4 uur dat er een truck kwam met aardige jongen die nog nooit een band van een RV had gewisseld, vroeg aan mij: waar is de reserve? Binnen 15 minuten waren ze gewisseld. Hij vond ook meteen het lek. Band op de truck en weg was hij. Toen zijn we naar de garage gereden en om 17.00 uur op weg. Nog 2 uur gereden naar Walla Walla. We waren op van de spanning.

1. 6 juli 2022
    een reis met hindernissen Loes!!
  2. Marjolein Groot:
    6 juli 2022
    Maar Loes, was er dan toch een reserve band. Want dat begrijp ik uit je verhaal. En passant hebben jullie weer behoorlijk wat tijd verloren. De jurk die Boukje aan het haken is zal zo ongeveer wel klaar zijn. Blijven jullie a.u.b. lachen Loes en maak er verder weer een mooie tocht van !!!
  3. Gini van van Bokhoven:
    6 juli 2022
    Inderdaad, heel veel hindernissen, dat verwacht je eigenlijk niet, als je een auto, of camper huurt. Maar blijf vrolijk samen, en geniet van de mooie dingen die je tegenkomt.
  4. Willemien:
    6 juli 2022
    Spannend is het tot nu zeker . Maar geen leuke spanning meer ergernis .Uiteindelijk is het nu opgelost . Jammer van de verloren tijd . Godzijdank geen ernstige dingen . Nu maar weer verder op avontuur . Een camper in the State is echt wel een dingetje geworden . Jullie hebben nog een paar weekjes en maak er maar wat van . Een lekker glaasje en maaltijd vanavond doet de ellende vergeten.
    Voorspoedige reis nu ! Hebben jullie nu wel mooi weer ?
  5. Willemien:
    6 juli 2022
    Hi Loes , spannend is het zeker maar de ergernis is natuurlijk groot . Uiteindelijk is alles toch nog opgelost . Er zijn gelukkig geen ernstige dingen gebeurd . Nu weer met goed moed de reis vervolgen . Jammer van de verloren dagen ! Vanavond een heerlijke maaltijd met een glaasje wijn en de ellende is dan weer snel vergeten . Er komen vast nog bijzondere dagen waar jullie van kunnen genieten . Nog een goeie voortzetting en genieten jullie maar .
  6. Marian:
    6 juli 2022
    Wat een gedoe allemaal, maar het leed is nu geleden. Ik wens jullie verder hele leuke probleemloze dagen met veel mooie en leuke avonturen vanaf nu!
  7. Ina Panman:
    6 juli 2022
    Zet ‘ m op meiden, op naar het volgende avontuur, er komt nu vast een zorgeloos traject met leuke spannende dingen!
  8. Caroline Bink:
    7 juli 2022
    Nu met volle kracht vooruit meisjes, jullie hebben nu alles wel gehad fijne tijd verder!
  9. Kitty:
    8 juli 2022
    Ik sluit me aan bij alle voorgaande schrijvers. En wens jullie nog een par mooie weken.