Met een amfibie voertuig het Glacier Lagoon op

5 augustus 2020 - Höfn, IJsland

Om 15.30 was het verzamelen voor de tocht met de “duck boot”, dus hele dag de tijd. Rechts en links van de weg wat weggetjes gereden, waarvan Michel koppijn krijgt.😆😳😏, lekke banden of zo, of geen diesel meer😃, het kan een programma in de war gooien!!, het gebeurde vandaag na het varen.

vandaag minder mooi met zon, maar wolken, mist en laaghangende bewolking des te meer.

1. Alex:
    5 augustus 2020
    Geen foto, maar gelukkig wel de tocht gemaakt. Geweldig om langs die drijvende 'ijsbergen' te varen en dan te bedenken dat negen/tiende nog onder water 'hangt'.
  2. Marjolein Groot:
    5 augustus 2020
    Nou Loes het schiet zeker al op. Maar wat heb je als het over is een pracht van een reis gemaakt. En wij, wij zijn getrakteerd op de leukste verhalen en de mooiste foto’s. Straks op de terugreis zeker nog het een en ander gaan bekijken want Loes kennende, die moet nog even afkicken. Ben beniewd.
  3. Kitty:
    5 augustus 2020
    Hi Loes. Het laatste stukje en dan weer thuis. Volgens mij heb je een immens mooie reis gemaakt. Weer heel wat om na te genieten., Tot gauw.
  4. Marianne:
    5 augustus 2020
    Hallo Loes,ik denk dat als je thuis komt je eerst een weekje uit moet rusten,zoveel indrukken en belevenissen,wat enorm veel mooie en interessante foto,s.benieuwd naar je verhalen.Hier is het morgen 30-33 graden,daar kan ik niet tegen'groetjes Marianne