Weer was slecht op de Kaap, dichte mist. Tot nu toe 5745 km gereden.

2 juli 2019 - Honningsvåg, Noorwegen

Ik ben niet terug  gegaan naar de Kaap, buiten de Midnatsol van de Hurtigrute, plm 600 p lag er ook een schip van de Costa ‘s 3000 p. Het moet dus druk geweest zijn, want ondanks de mist heeft ieder toch zijn excursie geboekt. Ik ben naar de andere kleine dorpen gegaan om te gaan eten, allebei de restaurants gesloten, maar dan rij je toch wel 50 km om.

terug naar Honningsvåg, wilde mijn auto laten wassen, kost 30 € de goedkoopste wasbeurt, belachelijk. Maar ik wilde met die vuile bak niet aan boord gaan. Morgenochtend 5 uur moet ik op de kade zijn, nou ja 10 over kan ook. Mijn hospita zegt: als je de boot vanuit de kamer ziet aankomen ben je op tijd. Maar hij zal toch eens door meewind 5 minuten vroeger zijn, hij ligt maar 10 minuten aan 😬😬🤣

1. Marjolein Groot:
    Dat is brrr!
  2. Jitske:
    2 juli 2019
    Ga maar eens lekker varen. Hebben de armen en handen ook eens rust.
  3. Loes:
    Klopt, plus je rug
  4. Ina Panman:
    2 juli 2019
    Mis de boot niet , Loes! Je hebt zoveel km’s er voor gereden! Knap hoor, ik kan je reportages niet eens bijhouden! Goede vaart!
  5. Loes:
    2 juli 2019
    Ja ik had even slechte WiFi, maar in ieder restaurant, museum en zo gek kan je het niet bedenken hebben ze voor de gasten wifi. Morgen aan boord is de wifi ook slecht, dus ik haal series foto’s in; maar dat is een nadeel van dit programma, bij foto’s moet een verhaal
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    2 juli 2019
    heb nog een rustige avond en mooie tocht morgen
  7. Tonneke van kesteren:
    2 juli 2019
    Vreselijk niets voor mij.ik lees al je verhalen maar kan niet altijd reageren
  8. Willemien:
    2 juli 2019
    Dat risico zou ik ook niet lopen!
    Liever op tijd in geval dat ....
    Het weer zit niet mee ! Je moet maar denken dat je de zomer even over slaat.
    Belangrijk is wel een goed zicht met de auto! Wel vervelend wanneer je denkt ergens lekker te gaan eten ... of er is geen restaurant of gesloten . Dat hoort toch ook bij een zwervers/ verkennings tocht . 😀😴Morgen een goeie reis loes!