Het was net peentjes zweten

19 juli 2019 - Nørre Alslev, Denemarken

Ik wilde vanavond de ferry naar Putgarden reserveren voor morgen, maar helaas pindakaas, geen boot die nog plaats heeft voor een auto. Alle vakanties in heel Europa zijn nu begonnen. Ik kon deze ferry niet eerder boeken omdat het niet zeker was of ik naar Kopenhagen zou gaan.

ja en nu? De ferry naar Rostock, ook vol, nu heb ik 2 kleine ferry’s geboekt, maar daarvoor moet ik terug naar boven, flink omrijden en 2 ferry’s ipv 1. En nu kom ik boven Flensburg aan, dus veel noordelijker en dat om 14.00 uur en dan is naar huis rijden wel veel gevraagd van het lijf, dat begint te protesteren. Dus er zal nog wel een nachtje bijkomen.

Dan de peentjes: al die formulieren zijn in het Deens, geen Engelse of Duitse vertaling en dan wordt het gokken wat er staat en welk hokje tik ik aan en daar heb ik 2 uur over gedaan!

1. Marjolein Groot:
    19 juli 2019
    Het lijkt wel een schoolexamen! Hopelijk ben je geslaagd. Natuurlijk gaat je lijf opspelen. Nog even doorzetten. Maar ik krijg op deze manier nog een extra reisverhaal. Loes doe nog even je best dan mag je over.
  2. Loes:
    😀😀😁😂👍
  3. Willemien:
    19 juli 2019
    Ik zou maar naar je lichaam luisteren . Je moet wel uitgerust achter het stuur kruipen .De wegen zijn vol met onervaren vakantie gangers. Maar wel heel leuk dat je nog je ontdekkingsreis verder hebt kunnen uitbreiden. Toch nog wat goede deals kunnen sluiten en zilver kunnen scoren. Bureaucratie schijnt all over de world te bestaan . Je kan het gewoon in het Engels invullen dan vertalen zij het maar . Beetje toerist gericht mogen ze toch ook wel zijn .Wederom mooie foto's Loes. Goeie terugreis ! Je hebt heel veel gezien
  4. John & Fong:
    19 juli 2019
    Plak je er nog een maandje aan vast Loes?!?
  5. Loes:
    20 juli 2019
    Nee ik moet werken, ben blut, je loopt leeg op alle ferrys en parkeergelden.
  6. Tonneke van kesteren:
    20 juli 2019
    Ik bewonder jou heel erg Loes goeie thuis reis👍😊
  7. Caroline Bink:
    20 juli 2019
    Wat toch een toestand met al die ferrys, kan me voorstellen dat je het soms benouwd hebt.Neem toch maar dat nachtje extra beter voor Loes.Jehebt het er kranig afgebracht alle bewondering voor zo'n wereldreizigster doe het je echt niet na.Nu straks na genieten van al die mooie en spannende ervaringen Petje af!!😄
  8. Jacqueline Oomens:
    20 juli 2019
    Flensburg en het schiereiland erachter ook zeker de moeite waard!