Mijn 3e indruk : “heel Kopenhagen” is een bouwput of er wordt verbouwd

18 juli 2019 - Kopenhagen, Denemarken

Overal, ik stapte de flat uit, en er wordt verbouwd of hele grote terreinen zijn 1 grote bouwput en dat door de hele stad!

Kopenhagen is al mooi, wat moet dat worden?

mijn 4e indruk: gelijk mijn 2e: GRANDEUR, wat een gebouwen, torentjes, standbeelden, kerken, geweldig!

wil nog wel een dag van 12 uur hier doorbrengen, om 10 u was ik in de stad, had al de trein genomen en dat is voor mij nog altijd heel wat, kaartje uit een automaat halen, wat voor soort kaartje koop ik? Alles snappen? Ik vind het bij ons nog moeilijk hier nog moeilijker waar niet overal engelse tekst is. Hoe check je in? Ik ben op dat gebied een hele grote 0!   Maarrrr Ik heb behoorlijk geleerd te vragen!! En zo wel in Noorwegen als hier zijn ze zeer behulpzaam en ze spreken allemaal engels en dat heb ik goed bijgespijkerd. Geen probleem meer!!

hop on bus genomen, hop off doe ik de volgende keer, de totale rit is 1 1/2 uur, dan eruit lunch, wat rondlopen en dan de boot, weer 1 1/2 uur en dan weer even wat drinken en eten en het is zo 6 uur, toen nog een keer de boot, en daarna nog even wat eten en drinken, dit neem ik een lopend diner, hier wat, daar wat. Met bus naar station nog even bij Tivoli gekeken, maar die kermis doe je niet alleen. Anders was ik naar binnen gegaan, maar om € 45 te betalen om te kijken? Dacht ik niet. Om 10.30 thuis, bijna donker

1. Elske:
    18 juli 2019
    Wonderfull wonderfull Kopenhagen, wonderfull girl of a town...
  2. Willemien:
    19 juli 2019
    Ellende met het kopen van kaartjes openbaar vervoer. Hoe moeilijk kunnen ze het maken. Er is nog genoeg te zien in Kopenhagen begrijp ik . Groot gelijk dat je er nog een aantal uren/ dag aan vast plakt. Je hebt nog tijd . Volgende week wordt het weer pas mooi. Dus je mis niets hier het komende weekend . Ik wacht weer op het volgend verhaal en foto''s Loes . Voor nu welterusten
  3. Loes:
    19 juli 2019
    Een volle dag er aan plakken hangt van her weer af, hier in deze flat kan ik blijven, maar dan moet ik sneller naar huis rijden. Maandag moet ik thuis zijn.
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    19 juli 2019
    En dan heb je al gauw tijd tekort hè. Groet
  5. Mieke:
    21 juli 2019
    Welkom thuis, Loes!
    Zeer hartelijk dank voor je delen van je reiservaringen. Ik heb er van genoten!!
    Nu even bijkomen?!!!
    Denk het niet............