De Noordkaap. Uitkijkend naar Svalbard-Spitsbergen

2 juli 2019 - Honningsvåg, Noorwegen

De Noordkaap met zijn beroemde wereldbol, maar ook andere mooie beelden groepen, zoals de 7 grote schijven, gemaakt in 1988 in 1 week door 7 kinderen uit de hele wereld.

1. Willemien:
    2 juli 2019
    Zo zit loes tussen de tippi 's en dan weer op de noordkaap. Bewondering voor je activiteit . Zo te zien is het daar wat frisjes . Prachtig gezicht . Nog een fijne ondernemende dag loes!
  2. Ingrid Busch:
    2 juli 2019
    Lieve Loes, ik ben één en al bewondering! Wat een actief mens ben jij. Schitterende foto’s, allemaal door ons te bekijken! Dat ze niet een tv-ploeg met je mee hebben gestuurd. Hadden we tenminste naar iets inspirerends kunnen kijken i.p.v. die absoluut minderwaardige troep die ons tegenwoordig op tv wordt voorgeschoteld! Ik vind je geweldig! Liefs, Ingrid.
  3. Loes:
    😁😁😁👍😊
  4. Marjolein Groot:
    2 juli 2019
    Wat zie je er snel uit zo in die jas met die beesten erop.weet je het zeker Loes dat je terug gaat; het is daar veel mooier.
  5. Marjolein Groot:
    2 juli 2019
    Wat zie je er snel uit zo in die jas met die beesten erop. Weet je zeker dat je terug gaat; het is daar veel mooier.
  6. Jitske:
    2 juli 2019
    Apart die witte walvis. Loes je lijkt op de Chinezen met die vele selfies ha ha
    die lusten er wel pap van.
  7. Loes:
    2 juli 2019
    Ja vind het ook leuk, iedereen deed dat, geen chinezen