Saltstraumen en wachten op de ferry naar de Lofoten.

23 juni 2019 - Moskenes, Noorwegen

Alle tijd vandaag, alleen om 4 uur de ferry halen en dat is 60 km van de camping. De ferry doet er 4 uur over, en mijn nieuwe onderkomen ligt 600 m van af de ferry.

ik heb al heerlijk gegeten bij de Saltstraumen, buffet, dus bijna alles proberen, walvis stew gegeten, erg lekker, lijkt op goede goulash. Maar ook mosselen in een lekker sausje, van alles wat.

Het weer klaarde op, zag al blauwe lucht, dus weer de kust route gereden, dus weer de kolken bekeken, nu was het eb en nog ruwer water. Nu is het af en toe een bui.

Om 4 uur de ferry, ruige overtocht, kon niet gaan lopen en buiten kijken.

1. Marjolein Groot:
    23 juni 2019
    Wat een mooie foto's maak je toch!!!
  2. Marjolein Groot:
    23 juni 2019
    Wat een mooie foto's maak je toch !!!
  3. Jojo:
    23 juni 2019
    Super...wat een genieten. Heb je ook recepten mee?? Zou toch zo leuk zijn. En dan hier uitproberen .👌🥂🍲🍤🦞🦐🦑
    Temp hier is a la Spanje - Portugal
  4. Loes:
    23 juni 2019
    Hier bepaald niet, 14 gr?
  5. Mieke:
    24 juni 2019
    Wat een overweldigende natuur!!
    Je komt ogen tekort.
    Is het te doen met de muggen?
    Mieke
  6. Loes:
    24 juni 2019
    Nog geen mug gezien, te koud
  7. 24 juni 2019
    Om te reizen moet je geen 30+ graden hebben dat hebben wij hier. Prachtige foto's Loes. Walvisvlees laat ik even voorbij gaan, haha. Goede voortzetting van je reis!
  8. Kees en Ria:
    24 juni 2019
    Net terug van een mooie reis naar Noorwegen herkennen wij veel. Wat een mooi land is het. Je raakt niet uitgekeken op de eilanden en bergen in en langs de fjorden. We zijn ook op de Lofoten geweest en hebben daar interessante dingen gezien. Ga zeker naar A, nu een museumplaats. We wensen je nog een fijne vakantie.
  9. Wiggersb:
    24 juni 2019
    Wat zijn de saltstraumen toch prachtig veel plezier op de Lofoten
  10. Loes:
    24 juni 2019
    Ik kom net uit A, heb vandaag vanaf Moskenes 200 km kleine weggetjes in het zuiden gereden. Zit nu in Henningsvaer