Ik ben de regen zat !! En de hobbelwegen die ik uitzoek is mijn lijf zat.

27 juni 2019 - Tromsø, Noorwegen

Ik zat vannacht in een leuk huis, waar ze husky’s fokken, ( 35 km van de bewoonde wereld) dus vanmorgen even met een stagiair puppies uitlaten, en het was droog! Even later een heel klein zonnetje, van blijdschap ben ik de besneeuwde bergen gaan fotograveren en toen ik terug hobbelde over steenslag weg met opdooi gaten alle prachtige watervallen op de kiek gezet.  Maar die weg  en het volgende stuk weg naar een nog grotere    waterval is een aanslag op je rug en handen; en het is niet een uurtje hobbelen nee 4 uur. En opeens was ik het zat, dacht : ik ga geen uitstapjes over kleine weggetjes meer maken: recht toe recht aan naar de volgende plaats.

en de heerlijke ochtend met zonnetje maakt plaats voor nog heftiger buien, waar bij de temperatuur tot 5 gr zakte.

om 5 uur was ik in Tromsø, hotel gevonden, werd verbouwd en ik was ondergebracht in hotel downtown en dat is heerlijk. Kon vanavond rustig naar restaurant lopen en nog even erna rond gelopen.

1. Marjolein Groot:
    27 juni 2019
    Ga nu maar lekker douchen !
  2. Marjolein Groot:
    27 juni 2019
    We zullen vannacht een schietgebedje voor je doen, zijn benieuwd naar morgen. Hogedruk ligt wel redelijk bij je in de buurt. Bedoel hiermee niet je rikketik.
  3. Loes:
    Blijf bidden🙏
  4. Wil.uit N'sluis:
    28 juni 2019
    Op het ogenblik is de wind hier ook noord met windkracht 4, wat koud en zo over die vlakke polder.
    Hoop dat de wind weer gauw naar het zuiden gaat dan zullen we hier extra blazen dat het bij jou ook warmer word.
    Volgende keer toch maar de zon met een touwtje aan de auto vast binden. ( is een N,sluis grapje).
    Een fijne reis verder.
    Wil.
  5. Loes:
    🙂🙁🤗
  6. Willemien:
    28 juni 2019
    Wellicht is het verstandig om een andere vrolijker locatie op te zoeken . Dat zal je goed doen . De winterdip achter je te laten. Wat zon zal je goed doen !Een heerlijk bed plus een heerlijke maaltijd . Dan gaat de zon vanzelf weer schijnen. Nog veel aangename temperaturen toegewenst!
  7. Jitske:
    28 juni 2019
    Hier vanmiddag 27 g morgen 33. Vandaag half bewolkt morgen zonnig. Vandaag nog frisse wind uit het noorden. Mogen niet klagen. Volgende week zomerweer. Noet zo heet dat zit in Frankrijk geloof zelfs 45 gr halleluja. Ga maar gauw naar d Nordkaap en dan richting zuid. Sterkte met het lijf.
  8. Coby Faas:
    28 juni 2019
    Vanuit een warm Nederland volgen wij je koele avonturen. Wil is blij en verrast met je kaart.
  9. Janneke:
    28 juni 2019
    Ja ze laten ons goed voelen wat klimaatverandering betekent... en dachten: we zullen Loes voor onderweg wat koelte en vocht geven...
    Ik ben zo benieuwd wanneer het weer bij jou omslaat !!! Wens je stralende dagen toe en een verdere stralende reis!
  10. Kitty:
    28 juni 2019
    Nou Loes ik hoop dat het weer snel veranderd. Want dit is wel erg jammer. Wij gaan morgen naar Munchen om Rita op te halen. Word ong. 35 graden. Dus dat is het andere uiterste. Maar in ieder geval nog veel plezier.
  11. Loes:
    28 juni 2019
    Hoe? Met jullie auto? Of met de trein?
  12. Ina Panman:
    29 juni 2019
    Loes, afgezien van 30+ graden, veel jeukbulten door eikenprocessierups ! Daar heb je in ieder geval geen last van, Ben benieuwd wanneer je de zee op gaat, veel plezier en meer zon toegewenst!
  13. Loes:
    29 juni 2019
    Woensdag ga ik varen. Ja ik heb hier zelfs geen last van muggen!