330 km Vesteraalen.....en de rest totaal vandaag 584 km! Heftig maar beloond!

26 juni 2019 - Setermoen, Noorwegen

De Vesteraalen eilandengroep zijn minder toeristisch dan de Lofoten, een brug terug!  Iets glooiender en ouder, maar aan de westkant steile bergen. Ook prachtig, behalve als het de hele dag regent en felle wind 8-9 gr;  wat doe je dan? In je B&B blijven? No way! Dus in je knusse auto eilandje verkennen, km na km 330 km in totaal;   Maar daar was een omweg bij naar een restaurant in het leukste gehucht van de Vesteraalen Nyksund, een tip van de hotelmanager van het schip de Vesteraalen.  En heerlijk was het!!!!, en betaalbaar! Is ook leuk.

Maar toen moest ik van de westkust nog naar de vaste wal richting Tromsø, 4,5 uur stevig doorrijden, natuurlijk allemaal 2 baans wegen, iets 😬😬😬 minder van kwaliteit dan onze wegen, veel gaten en kuilen en soms wat onverhard en ik had gister net mijn auto laten wassen, duur geld in de prullenbak, kan ik weer gaan doen.

ik wist alleen huskyfarm in het binnenland na Setermoen, adres hebben ze niet en Tom Tom blijft zeuren, af en toe vragen bij huizen: ja plm 20 minuten verder na het meer, steile slechte weg en...... ja niks, auto aangehouden ..eh ja plm 5 km verderop , bleek 8 km, maar de weg de bergen in en steeds meer wilde rivieren en rotsen, te mooi, maar dat is voor morgen, wilde wel eens aankomen!!!

en daar was ineens bordje: Huskyfarm  hoi hoi. Om 9 uur weg om 9 uur aan!

mijn zielige polsen en onderarmen...au au de rest van het lijf 😁😁😁😁👍👍👍👍👍

1. Jojo:
    27 juni 2019
    Oo wat schitterend is het daar. Jij hebt het fris daar....hier is het niet fris te krijgen...en ook geen zwembad om even in te plompen overdag. Kun je dat bordje niet ff op de kop tikken??? Vind ik het summum...ga ik bij mij thuis ophangen. Maar wat moet jij bij een Huskyfarm???...er eentje kopen en meenemen??
  2. Loes:
    27 juni 2019
    Zou wel willen, maar moest het maar niet doen.
    Heb JIJ dat bord je nodig?
  3. Willemien:
    27 juni 2019
    Loes dat waren vandaag weer de nodige kilometers die je afgelegd hebt. Jammer dat het weer niet mee zit. Maar zo te lezen geniet je wel . Daar doe je het uiteindelijk voor! Wacht wel weer af ,op
    Je nieuwe avontuur van de komende dag(en) en neem zo nu en dan je rust!
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    27 juni 2019
    Wat ben je toch een kanjer
  5. Jos:
    29 juni 2019
    Lieve loes...vanuit een warme Donau plek lezen we je spannende verhaal. De warmte is soms hier wat teveel...maar jouw regen lijkt me ook niet echt leuk! Heel veel sterkte en geniet ook!!
  6. Loes:
    29 juni 2019
    Zeker, klinkt gek, maar ik ben niet jaloers op jullie, lijkt me geen pretje om te fietsen met dit weer. Ik zie, juist door slechte weer, veel meer. Alhoewel ik mijn nieuwe stoel wel had willen uit proberen, maar komt nog wel!😊😊😊👍