Naar Rincon de la Viega

25 november 2022 - Rincon De La Vieja, Costa Rica

De groep ging eerst naar een hoge waterval, 500 treden naar beneden en wat regen daarbij en 500 omhoog…..gelukkig zat ik heerlijk een boek te lezen voor mijn kamer. Vanaf Fortuna reden we via een smalle zeer bochtige weg naar het noorden, ik werd een beetje wagenziek, terwijl ik normaal daar geen last van heb. Maar dat geslinger in je stoel, geen riemen, maakt dat je maag in opstand komt. Ik zit voorin, een mooie plek. Lunch in hetzelfde café waar ik 4 jaar geleden ook was. Heb de lunch maar overgeslagen, werd misselijk van de lucht. Om 4 uur kwamen we in een prachtige lodge aan, mooie kamer, goed bed. Hangmat voor iedere kamer. Even lekker gezwommen en lekker boek verder lezen voor mijn kamer. En…. Toen kwam er weer een flinke bui, we hebben weinig geluk. Na het diner vroeg gaan slapen om 10 uur

1. Marjolein Groot:
    25 november 2022
    Dat is niets voor onze Loes, een beetje wagenziek. Was je maag misschien een beetje leeg. Even opletten met wat je gaat eten. Jullie treffen het niet met steeds die hoosbuien, maar je reis is geweldig en het leuke is dat wij een beetje mee mogen genieten. Prachtig die beesten en bijzondere planten. Op naar je volgende verhaal !
  2. Petra Delhez:
    25 november 2022
    Wat is daar toch een prachtige, adembenemend mooie natuur!
  3. Willy Stokhof:
    25 november 2022
    Je maakt prachtige foto's Loes.
    Ja, veel regen maak je mee, het is niet voor niets de costa Rica.
    Toen ik er was, was niet niet veel anders. Ga door met genieten!
  4. Jojo:
    25 november 2022
    OOO wat geniet ik toch weer van jouw foto's. Schitterend hoe je dat vast legt. iedereen hier zucht en steunt altijd als ik bloemen/ planten en naambordjes fotografeer. Zo zend van de regen. Is het anders daar nu heet en droog?
  5. Willemien:
    25 november 2022
    Wat een treden . Dan moet je een atlete zijn . Maar de jonkies hebben natuurlijk nog een goede conditie . Jammer dat je misselijk
    werd . Heb je geen tabletten bij je tegen wagenziekte .?Wat ook dikwijls helpt is cola . Beetje rustig aan doen met eten . In de tussen tijd toch maar genieten
  6. Boukje Abbink-Bruining:
    26 november 2022
    Hoe dan ook prachtige natuur.
  7. Jitske:
    26 november 2022
    Niet ziek worden hoor...!!!