Terug bij af

18 juni 2022 - Airdrie, Canada

Vanmorgen brak ik het handvat van de koelkast en zijn meteen teruggegaan naar Fraserway. Nu worden ook alle andere gebreken gerepareerd. Zijdeur slot blijkt een afgebroken sleutel in te zitten😨🥶. Een lade heeft geen slot, lastig met rijden. Dus straks weer op pad, hoop snel

1. Elske:
    18 juni 2022
    Ik hoop, dat de rest vande reis, de natuur 3n het weer àlles weer goedmaken! Wens jullie àlle goeds! 💕🥰🍀
  2. Jojo:
    Hoi Loes
    Allereerst...super dat je weer op reis bent. Nu heerlijk met een reisgenote. Verder ben ik blij dat Japie niet meer alleen is...maar hoe heet ze???
    Ik blijf wel lachen hoor. Ik heb je nog nooit zoveel horen kankeren als dit eerste stuk. Volgens mij ben je altijd een stuk positiever en kun je de lol er ook wel van inzien. 3xis scheepsrecht denk ik maar.
    Bij ons deed, in de caravan, de koelkast het niet meer op gas. en da's stierlijk vervelend als je zonder stroom staat. Verder ging ook 1 pit niet meer aan op het kooktoestel. Nou ja...dan maar weer koken op 2 pitjes. We k(r)amperen zegt menigeen toch??
    Ga jij nu maar lekker met je vriendin genieten van je trip...ben sjaloes op je. Wij gaan maandag gezellig naar het AVL...ook leuk
    Liefs...hou je haaks...Jojo
  3. Jitske:
    18 juni 2022
    Dat begint lekker, kun je geen compensatie vragen, je mist toch een dag.
  4. Trientsje Dijkstra:
    18 juni 2022
    Wat leuk dat we jullie reis kunnen volgen! Kan ik ook zien hoe jullie reis eruit ziet? Veel plezier samen.
  5. John & Fong:
    18 juni 2022
    Het zijn weer geweldige beschrijvingen van je terwijl het avontuur net begonnen is. We lezen met veel plezier mee!
    Succes Loes!
  6. Wil.uit N'sluis:
    18 juni 2022
    Is niet leuk meer al die ellende. Snap niet dat er van die bedrijven zijn die niet hun zaken op orde hebben, want als er een camper binnen komt kijk je hem toch na voor dat die weer de weg op gaat, en er kunnen altijd dingen gebeuren onderweg. En vooral omdat deze bijna nieuw is. Hoop nu het beste ervan dat jullie nu een beetje onbezorgd je reis kan beginnen.
  7. Marianne van Ravenswaay:
    18 juni 2022
    Wat een pech, maar beter nu dan halverwege. Hopelijk doet alles het straks goed. Fijn om je belevenissen weer te volgen, ik geniet mee! Hartelijke groet.
  8. Loes:
    19 juni 2022
    Toch is dit een zeer goed aangeschreven verhuurder, en de service was goed. Ik vind het ook slordig, maar soms gebeurt dit per ongeluk. Nu zijn we weer blij en onderweg
  9. Alex:
    21 juni 2022