De muurschilderingen van Toppenish

10 juli 2022 - Toppenish, Washington, Verenigde Staten

Vanmorgen rustig aan, de 3 voorgaande dagen hakken erin, dus pas om 11 uur weg😎👍 naar Walmart, goedkoop horloge kopen,  (mijn parelmoer horloge  heeft batterij nodig en dat durf ik niet hier) maar alleen in Yakima erna toe rijden kost een uur. Naar Toppenish, slechts een 1/2 uur over de highway de verkeerde kant op. Maar voor bijzondere dingen wil je toch wel omrijden? Muurschilderingen! Het dagelijkse leven van vroeger uitgebeeld. De omweg waard

1. John & Fong:
    10 juli 2022
    Prachtige foto S Loes, geniet ervan daar en vergeet je verdiende 🍷🍷niet aan het einde van de dag!
  2. Marjolein Groot:
    10 juli 2022
    Na 3 dagen zoveel kilometers te hebben gemaakt raakt jullie batterij ook steeds leger. Nu even gas terug nemen Loes en lekker genieten van al dat moois om je heen. Je stuurt weer indrukwekkende foto’s !
  3. Willemien:
    10 juli 2022
    Ook weer eens heerlijk het rustiger aan te doen ! Het zijn weer mooie foto’s . Nog veel avontuur toe gewenst . !
  4. Kitty:
    10 juli 2022
    Prachtig die foto,s maar wat een reis. Doe het je niet na.
    Nog veel plezier jullie tweetjes.
  5. Trientsje Dijkstra:
    10 juli 2022
    Jullie reis is één groot avontuur....... Wij doen jullie dit niet na!
  6. Marianne van Ravenswaay:
    11 juli 2022
    Jaloersmakend! Ondanks alle rare tegenslagen hebben jullie toch een wonderschone reis gemaakt! Nog even, dus geniet van de laatste dagen. En kom veilig thuis!