Op jacht naar een restaurant

27 juni 2022 - Philipsburg, Montana, Verenigde Staten

Philipsburg in, mooie gebouwen en we parkeren ongeveer voor het restaurant: sorry vandaag gesloten, en dat ging zo door, totdat we bij een bar kwamen die ook eten klaarmaakten, 3/4 u wachten voor iets simpels als deepfried garnalen en patat en broodje vlees en een beetje sla. Zittend op hoge barkrukken en overal grote tv’s. Niet het zondagse maal waar we op hoopten.

je zal alleen denken: waarom gaan jullie hier heen? Er is hier een grote saffier mijn! En vanmorgen gaan we grind wassen?

1. Willemien:
    27 juni 2022
    Het is te hopen dat jullie een mooie saffier kunnen scoren of meerdere😂😂😂. Op een heerlijke maaltijd hoeven jullie daar niet te rekenen . Je zou denken aan voldoende vis restaurants . Maar kennelijk heb ik een verkeerde voorstelling van het geheel . Aan de andere kant je komt ook niet dagelijks in de gelegenheid om
    in een saffiermijn grind te wassen . Dat is op zich ook een bijzondere beleving . Leuk !!!
  2. Gini van van Bokhoven:
    27 juni 2022
    Spannend loes, of je een mooie saffier vind succes.
  3. Petra Delhez:
    27 juni 2022
    Ik weet zeker dat jullie de grootste saffier ter wereld gaan vinden! Goed visualiseren :-)
  4. Hiltsje:
    27 juni 2022
    Wacht in spanning jullie vondsten af 😉!
  5. Marjolein Groot:
    27 juni 2022
    Wel, ze weten nog niet wie ze daar binnenhalen. Je hebt toch wel je loupe-brilletje bij je. Laat ze maar eens een poepie ruiken !!!
  6. Janneke:
    27 juni 2022
    Een mooie saffier vinden is misschien belangrijker dan een uitgebreide maaltijd. Geniet maar van beiden.
  7. Ina Panman:
    27 juni 2022
    Nu wordt het echt spannend! Goed zoeken! Veel mee terugnemen, hoe smokkel je ze mee?🤪
  8. Boukje Abbink-Bruining:
    27 juni 2022
    Mooie vondsten wens ik jullie en fantastisch eten met een glas wijn erbij
  9. Loes:
    Ja we hebben veel gevonden en 4 stuks flawless laten we heat treated
  10. Herman:
    28 juni 2022
    Laat je de heat treating ter plaatse uitvoeren of komt dat pas in Nederland?
  11. Loes:
    29 juni 2022
    Nee ik laat het daar doen, en ook facetteren. Weet jij iemand die het in Nederland doet?