Dobberen en dobbelen

30 juni 2022 - Wendell, Idaho, Verenigde Staten

Ondanks hitte goed geslapen, zelfs de drukte op de highway went!

op naar de Soshone watervallen, 65m hoger dan de Niagara watervallen, alleen nu niet zo breed. Het is wel overal ver tippelen, want de RV parkeerplaats is altijd ongunstig ver weg. Lopen gaat op dit moment iets beter, wel met stok.

nu meer praktische zaken, we moesten veel boodschappen doen, dus grote super Walmart. Je loopt en zoekt je suf, uren! Meteen goedkoop tanken. daarna naar de AT&T telefoon winkel, niet naast de hand. Mijn unlimited simkaart uit Canada incl de States zou hier ook goed werken,maar helaas de bites vlogen je om de oren en mijn telefoon/GPS werkte niet meer en de provider zei op 1 dag: u heeft 50% verbruikt en aan het eind van de dag de waarschuwing 90% verbruikt.. Bij de AT&T de simkaart geïnstalleerd die ik al van Aderik gekregen had, weer 80$ betaald☹️😨, maar gelukkig ik kan weer Googelen, en navigeren. Om de hoek zat een ijsboer, 2 bolletjes genomen, wat heet bollen!! En het smaakte ook nog niet eens echt lekker🥶 Om 16.00 eindelijk echt weg, nog even bij de Perrine brug gekeken, maar na een flink uur rijden een campground gevonden aan de Snake rivier met zwembad, verhit door 1000 hotsprings, dat is de naam van de camping. En natuurlijk zijn we daar gaan dobberen.  na een goede maaltijd met mooie ribeyes, courgette en champignons zijn we aan de rivierkant gaan zitten dobbelen.

1. Marjolein Groot:
    30 juni 2022
    Je stuurt weer indrukwekkende foto’s Loes. Jullie doen alles lekker relaxed ! Hier ook behoorlijk warm.
  2. Petra Delhez:
    Die foto met die 🌈....❤️
  3. 30 juni 2022
    Prachtige foto's. Gezellig dobbelen met een prachtig uitzicht.
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    Mooie reis
  5. Jitske:
    30 juni 2022
    Op een camping met WiFi een GPS app downloaden die op satelliet werkt, mapsme of sygic. Nooit problemen gehad in US. Geen mb's
  6. Jitske:
    30 juni 2022
    Googelen alleen met WiFi van te voren op camping dingen uitzoeken. GPS app die op satelliet werkt, downloaden met WiFi op camping, bv mapsme of sygic. We hebben op denk ik zelfde camping gestaan aan snakes Rivera, kreeg je ook klein pluche slangetje bij de receptie?
  7. Jitske:
    Snake River.
  8. Loes:
    30 juni 2022
    Van te voren kaarten downloaden heb ik gedaan op Google Maps, maar dat werkte toch niet naar behoren. En we hebben meer plekken zonder Wifi dan met. Hier werkt hij redelijk. Nee geen pluche slang gehad. Deze camping heet 1000 Springs. We zijn nu op weg naar Hell’s Canyon
  9. Willemien:
    30 juni 2022
    Vervelend als iets niet werkt . Zo zijn wij al gewend aan ons navigatie systeem
    . Het werkt weer en dat is belangrijk . Mooie foto’s hebben jullie gemaakt .ik ben benieuwd wat jullie volgend avontuur zal zijn . Fijne voortzetting 👍👍
  10. Peti van Campen:
    30 juni 2022
    Met grote bewondering leef ik mee met jullie avonturen. Wat een doorzetters zijn jullie! Nog veel mooie ervaringen wens ik jullie toe.
  11. Edzo Jonge:
    INDRUKWEKKEND!