Er is er 1 jarig hoera hoera en je kan wel zien dat is ZIJ…………

19 november 2022 - Cahuita, Costa Rica

Mooie stralend zonnige dag was het, vroeg op en om 5 uur ben ik naar het strand gewandeld. Zonsopgang, er waren wolken op de kim, maar het licht was fantastisch!  Ik dacht erbij dat ik op mijn 80e dit moois mag zien. Ik voelde me dankbaar. Op weg terug naar mijn kamer kikkertjes zoeken, klein turkoois kleur met blauw zwarte stippen. Wat zijn ze mooi, op een gegeven moment zie je ze bij bosjes. Ik had besloten om niet mee te gaan lopen door het nationaal park. Ineens zag de groep weer een luiaard en die besloot de weg over te steken, hangend aan kabels, zo dicht bij. Geweldig! Groep ging weg en ik had het rijk alleen aan het zwembad. Lekker meerdere keren gebadderd, een watershake ipv milkshake genomen en daarna met een margarita getoast op mijn 80e. geluncht, wandelingetje, spelende agoutis gezien, middag vloog om. Met Leo was afgesproken om 5 uur even toasten, klein 🥳 feestje. Ik moest een prachtige chocolade taart, met  kaarsjes 80 erop uitblazen, en aansnijden. Met iedereen getoast en gezellig zitten praten. Diner erachteraan. einde van een feestelijke dag.

1. John & Fong:
    21 november 2022
    Mooi dat je zo je verjaardag hebt gevierd, het is een prachtige dag voor je geweest🍷
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    Fijn te lezen
  3. Gini van van Bokhoven:
    21 november 2022
    Ja, zo'n fijne 80e verjaardag is wel heel apart, maar je hebt ervan genoten, dat is heel fijn.
  4. Jojo:
    21 november 2022
    Hihi…ja ..nu kloppen mijn hersens weer.Happy birthday to you….en dat er nog vele zullen volgen. Deze dag pikt niemand je meer af. Super hoor zo’n schitterende dag ennn dan ook zoveel zien.
  5. 21 november 2022
    Wat een mooie 80ste verjaardagsdag helemaal op je eigen manier gevierd inclusief taart met kaarsjes. Bijzonder om hieraan later terug te denken.
  6. Marjolein Groot:
    21 november 2022
    Zo moet het ook als je 80 jaar wordt !!!
  7. Willemien:
    Hoi loes ,
    Van harte gefeliciteerd . Een heel
    bijzondere verjaardag met prachtig weer . Dat heb je verdiend ! Na jaren van hard werken met plezier .
    Leuk dat de groep ook gezorgd heeft voor een feesttaart . Attent !!! Nog veel blijven genieten ide komende jaren in gezondheid .
  8. Lizette:
    21 november 2022
    Klinkt als een fantastische verjaardag🤩
  9. Elske:
    Ik kan je zonsopgang helemaal meevoelen! Één met de Schepping! 😇
  10. Marianne van Ravenswaay:
    21 november 2022
    Dat klinkt als een fijne, relaxte verjaardag! Ik dacht hetzelfde toen ik las over 's morgens vroeg naar het strand; een mooiere manier om je 80e verjaardag te vieren kun je je toch amper voorstellen! En dan ook nog een chocoladetaart, geweldig!
  11. Wil.uit N'sluis:
    22 november 2022
    Wat kan je op een fijne dag terug kijken zeg, en dan met mooi weer. Het viel hier wel mee een Zaterdag maar daarna werd het hier echt minder met nachtvorst zelfs en nu haast al donkere dagen voor Kerst, en dan een zon die na 8 uur opkomt en al voor 5en ondergaat, maar ja over een maand gaat de zon weer de andere kant uit. Geniet daar aub van het mooie weer.
  12. Marjolein Spijkers:
    24 november 2022
    Van harte gefeliciteerd! Wat een fantastische plek om je verjaardag te vieren. Inderdaad iets om heel dankbaar voor te zijn. Ik geniet met je mee!