HET IS WARM, korte broek en shirtje

9 juli 2019 - Åfarnes, Noorwegen

Begon vanmorgen weer zwaar bewolkt, koud gemene wind 8 gr, Maar droog!

ik wilde terug naar de eilanden met de Atlantic Veien, was ik gisteren snel voor bij gereden. Lekker wat rijden over de eilanden, als er een bord was met bezienswaardigheid ik erheen. Leukste weggetjes rijd je dan. Er was ook een “Stavkirke” die ik wilde zien. Bleef kil en ik Verdom het om winterjack weer aan te trekken; het is ZOMER.

om 3 uur was het ineens 14 gr en ik reed door Molde op zoek naar toeristeninfo en de zon brak door en 20 gr. Nu 22 ! Geen info en vroeg naar Airbenb. Om 5 uur hier en zit nu heerlijk buiten.

1. Boukje Abbink-Bruining:
    9 juli 2019
    Die zon gun ik je ook hoor Loes
  2. Jos:
    9 juli 2019
    Geniet van de warmte Loes! Ik geniet van de relatieve koelte nu na in 38 graden een fietsvakantie in Oostenrijk gehad te hebben.( na drie dagen werd het beter...27 etc) . Al je tussendoor ervaringen heb ik niet helemaal gevolgd. Bij je ‘ plas- avontuur’ ben ik weer ingehaakt! Je bent creatief of niet...!
  3. Willemien:
    9 juli 2019
    Eindelijk dan .... beter weer !!!
    De natuur ziet er ineens wat vrolijker uit. Ik hoop dat je nu een beter onderkomen hebt dan de voorgaande nacht .
    Geniet van het zonnetje , dat heb je nu wel verdiend . Op naar het volgende avontuur Loes . Dat zal wel lukken !!!
  4. Wiggersb:
    9 juli 2019
    Leuk verhaal over de ladybag zal je maar gebeuren sterkte voor de komende nachten ik wens je nog heel veel mooi weer groetjes henmy
  5. Mieke:
    10 juli 2019
    Oh, Loes! Ik heb nu pas al je foto's gezien. Wat is dat genieten. Nu begrijp ik je verhalen beter. En wat een mooi Juhls sieraad. De Noorse bruidssieraad symboliseert ook de waterval. Elke plaats heeft weer een eigen variatie.
  6. Loes:
    10 juli 2019
    Mieke er zijn ook nog video’s