Je loopt wat af op een schip

4 juli 2019 - Tromsø, Noorwegen

Als je denkt: 3 dagen rustig aan,  dan heb je het mis, gisteren heb ik 5,5 km gelopen en 35 verdiepingen op en af gelopen, goed voor de conditie!. Er is wel een lift, maar die gebruik ik niet. Nou moet je niet denken dat ik slank? terug kom, het eten aan boord is erg goed!

1. Marjolein Groot:
    4 juli 2019
    Begreep dat je het fris vond aan boord. Op deze manier blijf je wel lekker warm en in conditie. Geniet gewoon lekker van het eten!!!!!!
  2. Willemien:
    4 juli 2019
    Lopen de fit flops goed ?
    Dat zijn aardig afstanden op zo 'n schip!
    Ik doe je het niet na . Maar wel
    Heel goed voor je conditie en bloedvaten. Er is genoeg te beleven . Heerlijk eten is ook erg belangrijk Geniet maar!!
  3. Willemien:
    4 juli 2019
    De zee gaat zeker behoorlijk te keer ! Wel een fijn gevoel dat de bemanningen hulp
    Kunnen bieden . Je hebt er geen flauw idee van wat er allemaal zo op zee afspeelt . Lijkt mij best angstig .
    Loes jij moet een stevige maag hebben !
    En goeie zeebenen. Tot het volgend verhaal!
  4. Steinar Olsen:
    4 juli 2019
    And tonight there will be served a Lofoten buffet. Tomorrow the Captains Dinner. All the best, Loes!
  5. Loes:
    4 juli 2019
    The dinner is today to early for me and i am waiting for the buffet😊😊🍷and the Captains dinner tomorrow🤗👌
  6. Loes:
    4 juli 2019
    My breakfast was very late!
  7. Loes:
    4 juli 2019
    Willemien het is een heel rustige reis, weinig wind, geen zeebenen nodig. Fitflops lopen zalig
  8. Mieke:
    4 juli 2019
    Nooit begrepen dat het zo'n groot schip is, Loes.
    Heb je nog niet genoeg van de zee en de fjorden?
    Ik vind je een globetrotter.
  9. Willy Stokhof:
    Lieve Loes,

Wat een reis maak jij, ik doe het je niet na, hoewel ik toch ook wel een reiziger ben!
    Geniet nog maar lekker op dat schip, even geen autorijden.
    Willy
  10. Loes:
    4 juli 2019
    De Vesteraalen is het op 1 na kleinste schip van de vloot, ik geloof 180 passagiers in hutten, verder nog wel veel loslopers. Het is niet zo,n groot cruiseschip met 2000-4000 passagiers
  11. Loes:
  12. Hanneke:
    5 juli 2019
    Wat een enorm schip! Veel te zien, lijkt het.
    Dat dit het op een na grootste schip is.
    Toch mooie foto's met wolken boven het water, ondanks het weer.
    Geniet ervan; ook van alle maaltijden en het Captains dinner.
    Dat klinkt goed! ]
  13. Loes: