En weer werden we begroet door prairie hondjes

19 juni 2022 - Canmore, Canada

Tijdens het wachten werd het

Inmiddels zonnig en diverse campings opgebeld of ze plek hebben voor 2 dagen in Canmore en 2 dagen Jasper. Bij Canmore was het : wie het 1e komt……Jasper Park wel 2 nachten zonder hook up geboekt. Hoi hoi, alles vol! Om 12 uur werd de camper afgeleverd, nieuwe deur koelkast, nieuw slot, doet het nog steeds lastig!  Snel weg, eerst tanken, cad$ 322! Op naar Canmore, waar we nog vele Jaknikkers langs de weg zagen. 14.30 aan en gelukkig er was nog plek voor 2 nachten. Geluncht met koude kip en daarna naar de Ammolite factory. Waren verhuisd en met veel zoek-en vraag werk om 16.30 u gevonden, vlak voor sluitingstijd 😀. Leuke rondleiding en uitleg en ik heb een steentje gekocht voor ring en oorbellen. Leuke ontmoeting! Hij maakte van ons foto met op de achtergrond de 3 sisters en grapte: 2 sisters voor de 3 sisters.

En op de camping werden we weer begroet door prairie hondjes

1. Nelly:
    19 juni 2022
    Loes leuk om jullie te volgen. Wat een gedoe met die camper. Nu even rustig bijkomen en lekker genieten. Je schrijft heel beeldend. Wij hebben ook de highway door de Rocky Mountains gedaan langs hotelletjes in juni. Dat viel ook niet altijd mee om een kamer te vinden. Was wel fantastisch.
  2. Elske:
    19 juni 2022
    Ach ja, sweet memories! In 2001 met Hans gelogeerd in motel, uitkijkend op de 3 sisters! ( ik ben 1 van 3 sisters)
    Het is daar toch zó’n pràchtig gebied!
    Hebben jullie les gehad in al die “ uitschuif puien” ? 😳💕
  3. Wiggers:
    19 juni 2022
    Wat leuk de prairihondjes mooie reis maken jullie nog veel mooie dingen te zien op jullie verdere reis leef met jullie mee henmy
  4. Hiltsje:
    19 juni 2022
    Even opgezocht wat hoor up betekende en hoe prairie hondjes er uit zien….Je bent nooit te oud om te leren toch 😅😜😘 ?!?
  5. Hiltsje:
    Hook up, of course
  6. Willemien:
    19 juni 2022
    En werkt het chateau naar behoren ?
    Na al deze troubles zien jullie er nog steeds kwiek uit . Nu nog op verder avontuur , maar dat zal wel lukken . Ongetwijfeld zullen jullie wel nieuwe verrassingen tegen komen . Prachtige stenen . Ben benieuwd !
    Goeie reis en wacht op
    jullie volgend bericht . Groetjes
  7. Loes:
    19 juni 2022
    De uitschuifdame gaat automatisch als ik een knopje omzet😃😆