Al spelend de overkant bereikt, met mooie muziek op de achtergrond.

17 juni 2022 - Calgary, Canada

De zoon van Boukje bracht ons weg. Op Schiphol behoorlijk druk, flinke wachtrij, maar ik heb van mijn TC reisagent Walter een groen koord met zonnebloemen erop gekregen, dat betekent dat je ““verborgen gebreken” 😃hebt, officieel hidden disability. Álle grondpersoneel reageerden meteen en we werden overal omheen geleid, resultaat een kwartiertje voor de security en paspoort!

We wilden eerst even winkelen, telefoon + kaart, advies: koop maar in Canada. We hadden alle tijd, 4 uur van te voren waren we er. Toen wilde ik wel vervoer hebben naar de gate, ver weg, Boukje heeft rolstoel gehaald en toen moesten we wachten in rolstoel vervoer lounge. Begon erg lang te duren, uiteindelijk waren we zo laat bij de gate dat het instappen al was begonnen, en we nog in de rij stonden.
de overkant van de plas heb ik, al spelletjes spelend met koptelefoon op met mooie muziek, bereikt en Boukje hakend en lezend. Op Calgary airport ook personeelstekort, dus Boukje heeft de rolstoel gereden, maar wel weer buitenom alle rijen. En……toen was de koffer van Boukje niet op de band, lang gewacht, gevraagd, en toen was er ineens nog een pluk koffers na een uurtje! Iedereen was al weg!

weer wachten op de shuttlebus van het hotel, na ze gebeld te hebben. Dus het was een zeeeeerrr lange dag na een zeeeeer korte nacht. Toch nog zo lang mogelijk op gebleven tot 20.00 uur plaatselijke tijd. Alles bij elkaar hadden we bijna naar Canada kunnen lopen😃😃😆🤣zolang als alles duurde!

1. Petra Delhez:
    17 juni 2022
    Wat leuk om Jaapje weer te zien. Nu samen met vriendinnetje.
  2. Boukje Abbink-Bruining:
    17 juni 2022
    Jullie houden de moed er wel in met aapje Japie
  3. Lizette:
    17 juni 2022
    Vroeg me al af of jullie veel last zouden hebben van drukte op Schiphol. Fijn dat jullie het redelijk hebben kunnen omzeilen. Wat telt is dat jullie uiteindelijk heelhuids en compleet zijn aangekomen. Even bijkomen en dan lekker op stap met de camper!
  4. Willemien:
    17 juni 2022
    Het was alweer een hele onderneming ! Wat een enorme drukte . Het koord met de zonnebloemen werkt dus echt . Dat is fantastisch . Jullie zien er nog patent uit , ondanks de hobbels .
    Nu genieten van de reis die komen gaat . Heel veel plezier!
    Hartelijke groeten
  5. Alex:
    17 juni 2022
    Jofel, het 'gaat los'. Geniet maar.
  6. Ina Panman:
    17 juni 2022
    Geweldig Loes met jouw hidden disabilities razendsnel langs de rijen! Boukje als begeleidster, samen komen jullie heel ver!! Leuk dat 2e roze aapje, ga je ook nog babyaapjes haken Boukje? Ik ga elke dag de verhalen volgen. Veel plezier!!!
  7. Ingrid Busch:
    18 juni 2022
    Wat? Apie Japie heeft een slapie? En ik wist van helemaal niks?
  8. Loes:
    18 juni 2022
    Hihi punkey is lief vriendinnetje, kind van Anne, de dochter van Laura😆