En eeuwig zingen de bossen………..en de meren en de rotsen

17 juni 2021 - Tråvad, Zweden

Ruim 300 km vandaag gereden, veel bochten, heuvels, de tegenliggers zag je pas op het laatst, prachtig mooi! Bermen vol met alle kleuren lupinen, margrieten en nog wat meer! En uren lang alleen bossen en een enkele keer een paar rode huisjes ertussen. Dus de titel klopt

1. Boukje Abbink-Bruining:
    17 juni 2021
    Mooi beschreven en de lupinen!!!
  2. Marjolein Groot:
    17 juni 2021
    Heb je ook een vaas meegenomen?
  3. John & Fong:
    18 juni 2021
    Het is weer een prachtige reis Loes, leuk dat je ons meeneemt daarin! Als we zo je avonturen lezen en je niet zouden kennen zouden we je ergens tussen de 30 en 40 schatten! Ga zo door
  4. Loes:
    18 juni 2021
    Dank je wel John. En Marjolein: nee geen vaas, tijdens het rijden weet ik niet waar ik zo’n boeket kwijtraak.
  5. Willemien:
    18 juni 2021
    Jij komt op de meest mooie plekken zo samen met japie . Een echte vriend !
    Wat kan de natuur toch mooi zijn . Heb je redelijk weer ?
    Ik ben benieuwd naar je volgend avontuur . !
  6. Ineke Bolger:
    19 juni 2021
    Hi Loes, Wat een prachtige beschrijvingen. De tocht door de bossen en de mooie bloemen zal wel heel bijzonder zijn geweest. Vooral omdat er weinig van die leuke rode huisjes staan.
    Fijn dat het lang licht is. Dan kom je er wellicht wel toe om meteen aan je verslag te werken.
    Ben benieuwd naar je volgende verslagen. Dank tot zover.
    Goede reis en succes met het kopen van antprik middeltjes. Die zullen zeker wel ergens te krijgen zijn?
    Succes met de volgende etappe.
  7. Alex:
    24 juni 2021
    Hi Loes, in gedachten rij ik met je mee en dankzij de prachtige foto's word ik daarbij geholpen, duzend tak.