Het is 23.15 uur en nog licht.

17 juni 2021 - Näs, Zweden

Ik werd gek van die muggen en zit nu in het toilet gebouw naast de wasbakken.

trouwens mijn val is met een sisser afgelopen, heb alleen nog last met autorijden

1. Marianne van Ravenswaay:
    17 juni 2021
    Echt donker wordt het niet, in deze tijd van het jaar. Wij konden de krant zelfs nog lezen.
  2. Nelly:
    18 juni 2021
    Loes , wat leuk om je reis te volgen.
    Muggentijd helaas. Antimuggenspul kun je het beste ter plaatse kopen was onze ervaring in Scandinavië ivm. muggen. Ook gebruiken vissers een soort netje over het hoofd/gezicht. Heb je een Klamboe voor je bed bij je? Veel bossen en water zul je tegenkomen, heel rust gevend 😉.
    Geniet van je reis.
  3. Boukje Abbink-Bruining:
    Vooral heel veel.plezier Loes
  4. Loes:
    18 juni 2021
    Ik heb zo’n netje bij me, maar deze plaag overviel me en ik had tot nog toe geen mug gezien. En al dat spul ligt in een doos onder mijn bed, maar daarvoor moet ik eerst de wc verzetten. Ondertussen was ik maar muggen aan het doodslaan. Heb heel goed spul in Canada gekocht, en gister hier spiraaltjes, maar kon de lucifers niet vinden.
    Het was paniek bij de paar mensen die hier zijn. Ik heb dit nog nooit meegemaakt!
  5. Marjolein Groot:
    18 juni 2021
    Jij met je spiraaltjes, die heb jij niet meer nodig Loes. Japie legt “het” je wel uit !!!
  6. Loes:
    😃😃😃
  7. 18 juni 2021
    Loes wat een belevenissen maak je weer mee! Muggenplaag, afschuwelijk! Gelukkig bezoek je ook weer mooie en bijzondere plekken. Mooie foto's. Goede reis verder.
  8. Willy Stokhof:
    18 juni 2021
    Dag globetrotter, ja die muggenplaag hoort ook bij het globe grotten wat jij doet. Maar ook daar kom je wel weer doorheen, je hebt voor hetere vuren gestaan.
    Blijf genieten!
    Wil
  9. Lies Verver:
    18 juni 2021
    Ha Loes, jij "vecht" je overal wel doorheen en ja, dat vallen.............
  10. Marianne:
    18 juni 2021
    Hoi Loes even een paar dagen rust,dat warme weer is al helemaal niets voor mij.Die muggenplaag is niet leuk maar ik zit onder de uitslag van de eikenprocessie rups,dat jeukt als een gek,heb wel koelzalf gekregen en dat helpt,Die tekeningen in die rotsen dat lijkt mij fantastisch om te zien.Vandaag 31graden ik stop maar weer,Hoop dat je nog vele mooie plekken tegenkomt.
  11. Henny:
    20 juni 2021
    Muggen vreselijk ga maar gauw naar een ander gebied ik hen nooit geweten dat het zo koud kan zijn in de zomer ik wens je sterkte en beter weer
  12. Ineke Bolger:
    20 juni 2021
    Je bent een kanjer Loes. Goed dat je zelf kunt bepalen of en wanneer je de muggen gaat verlaten! Of is dit de tijd van het jaar dat ze in grote gebieden Lang blijven. Maar misschien heb je inmiddels ook bedacht dat je je bed dan maar even “Uit gaat pakken” om de goeie middeltjes naar voren te halen. In ieder geval heel veel succes en ik kijk uit naar je volgende verhalen. Veel energie!