Een dagje niets doen………

24 juni 2021 - Ramvik, Zweden

Nou ja niets!? …. Ik moest de wc legen, de was doen, water halen, daarna douchen, thuis heb je het daar niet over, fluitje van een cent. Hier duurt het een uurtje of wat langer. Ik sta ver weg van de toiletten. Alleen al de was ophangen aan zo,n mini camping knijpertjes geval, hoe hang ik een sloop, korte broek en ondergoed op zo,n klein ding. Lijnen spannen was geen optie, geen boom in de buurt. Daarna besloten om niet te gaan rijden. Heerlijk lezen, 7e deel van de 7 zussen, hele dikke pil.

ondertussen kijk ik nu naar rimpelloos meer en zie een schrijvertje kringetjes maken en denk aan mijn vader en aan Guido Gezelle, mijn vader was een liefhebber van zijn gedichten.

Toen ik dus niet meer wegging moest ik nog een karwei doen, nl de auto op gele bananen rijden, (ik viel bijna uit bed de nacht daarvoor), dat doe je normaal met zijn 2en, je roept: nog 5 cm en ho! Nu moest ik een stukje erop rijden, uitstappen, weer een stukje en plof er weer afgereden, overnieuw, ik moest maximaal erop rijden. En nog een keer!

Dat was een dagje nietsdoen!

1. Boukje Abbink-Bruining:
    24 juni 2021
    Een heel gedoe. Heerlijk boek de 7e zuster. Genoten!
  2. 24 juni 2021
    Prachtige zonsondergang.
  3. Ingrid Busch:
    24 juni 2021
    Wil je dat van die gele bananen misschien even uitleggen? Het heeft kennelijk te maken met “uit bed rollen”, maar hòe precies snap ik niet goed. Er zijn mensen, die er over uitglijden; hoe zit dat met dat rollen eigenlijk?
  4. Willemien:
    24 juni 2021
    Haha Loes . Thuis hoef jij toch de wc niet te legen ??? Of heb je er een nieuwe hobby bij genomen . Het oude ambacht weer opgepakt .
    Hoe staat het met de jeuk ?
    Wens je een fijne dag toe ! Blijf genieten en mooie foto’s maken .
  5. Wiggersb:
    24 juni 2021
    Ik hoop dat je genoten hebt van jevrije dag en dat je die dag mooi weer hebt gehad. Ik wens je verder een mooie reis en warm weer
  6. Marjolein Groot:
    24 juni 2021
    Nu een vakantie-baantje als retirade - juffrouw ? Maar ze heeft ook nog tijd prachtige foto’s te maken. Alles heeft zo z’n charmes Loes !
  7. Ineke Bolger:
    26 juni 2021
    Hi Loes
    Je blijft een fantastisch mens! Je vindt overal wel een oplossing voor. Ik kan me ook voorstellen dat je af en toe baalt om steeds weer oplossingen te bedenken. Maar … je kunt trots zijn op jezelf! En dat geeft weer positieve energie.
    Ik hoop dat er nu wat mindere onverwachte “verrassingen” op je pad komen.

Een goed vervolg en blijf genieten
  8. Marianne van Ravenswaay:
    5 juli 2021
    Even bij lezen bij jou, daar is het al dagen niet van gekomen. Ik geniet van je belevenissen!