Vannacht slaap ik op meneer Omsigt….. lekker zacht?

21 juni 2021 - Ramvik, Zweden

De camper kussens zijn stevig, daarop heb ik een combi dekbed + self inflating matras. Dat is eigenlijk ook hard en koud, toen heb ik een 3 cm dik toppertje erop gelegd met een hoeslaken overal omheen, en dat was prima slapen. Nu na de val van vorige week, draai ik meer, dus verschuiven de 4 kussens ook vaker. Dat toppertje houdt dat niet in bedwang. En Ikea is hier in de buurt en online gaan kijken naar mogelijkheden, nu hebben ze 2 m lange matrassen in 3 stukken, 130+35+35. 1 deel heb ik bij Ikea meteen weggegeven, en de andere 2 op maat gemaakt.12 cm dik met soort binnenvering. Ik stond dat lange deel op mijn wankele campingtafeltje met een keukenmesje smaller te zagen/snijden, toen kwam een buurman met een broodzaag. Dat ging prima. En dit matras heet OMSIGT lachen toch!

1. Herman:
    21 juni 2021
    Ik zie de kop al in de krant: Omzicht (nou ja Omsigt) betrapt met broodzaag.
  2. Loes:
    21 juni 2021
    Ja dat is een goeie😁😁😁kan ik de slappe lach van krijgen😀😀😀
  3. Marianne:
    21 juni 2021
    Een matras dat prettig ligt hebben wij nog nooit gevonden er liggen er inmiddels 7 op de zolder,wat een toestand en dan maar blijven lachen,ik heb bewondering voor je
  4. Willemien:
    22 juni 2021
    Je bent echt een kanjer ! Heel praktisch ingesteld . Dat komt goed te pas met al deze pech . De heer omzigt beleeft nog eens wat 😀Nu loes uit Blaricum weer .
    Fijne voortzetting van de reis !
  5. Ingrid Busch:
    22 juni 2021
    Och Loes toch, ik zie je daar al staan zwoegen met je keukenmesje.... Hoe was de eerste nacht met Omsigt?
    En dan nog die muggen aanval! Ben je weer een beetje toonbaar? Even geen selfie's zeker?
    Nou ja, je wilde nu eenmaal op avontuur en ik vind dat je dat aardig lukt totnutoe!
    Zeg ik vanuit mijn veilige - maar uiterst saaie - stoel!
    Take care!
  6. Marianne van Ravenswaay:
    22 juni 2021
    Hopelijk bevalt je nieuwe matras beter.
  7. Elske:
    22 juni 2021
    Wàt een werk en ook nog lijden! Dat heet vakantie!
    Nou ja, het houdt je van de straat, is tòch slecht weer.
    Maar ik wens je van💖e een goede(betere) nachtrust!
    En je mag trots zijn op al je (uit-)vindingen! Niet voor één gat te vangen! 👍🌈🥰💐💕