4 ijsberen, 1 grizzly en 1 veelvraat en 2 uur zwoegen, en Japie vond het ook niet leuk😬

5 juli 2021 - Orsa, Zweden

Japie viel steeds op de grond als ik stijl bergopwaarts moest lopen, dan loop ik natuurlijk krom en viel hij weer uit mijn bloesje. En waar was dit succes? Het Berenpark van Orsa. Het was 24 gr en de beesten waren gewoon verstopt in het koele bos, en ook op eten reageerden ze niet. dit “park” stond wel op mijn to do lijst. Maar als je naar Artis gaat zie je niet altijd alle dieren, maar hier zag je geen dieren omdat het gewoon rimboe is met een hek er om heen. ontzettend stijl, en nu ben ik inmiddels wel weer in de conditie om stijle weggetjes te lopen, af en toe even bijkomen en door. Maar dit was zo stijl! Ernaast liep een stoeltjeslift voor de skiërs in de winter en dat liep je omhoog, dus ik ben afgehaakt en heb wat andere paden gelopen. De ijsberen waren kostelijk, moeder en jong en apart 2 anderen. Zie de video’s.

1. Jitske:
    6 juli 2021
    Je kunt altijd nog naar het berenbos in Rhenen, niet stijl, en ze hebben ook ijsberen, ha ha.
  2. Loes:
    6 juli 2021
    Lijkt me leuk voor een rustige dag
  3. Wiggersb:
    6 juli 2021
    Die ijsberen waren in een park zoiets om de zomer ? Veel mooie dingen kunst en kerken
  4. Willemien:
    6 juli 2021
    Indrukwekkend gezicht deze ijsberen . Heel bijzonder om hen in de natuur zo te zien . Je moet ze natuurlijk niet tegenover je hebben staan . En nog prachtig weer ook ! Je hebt een goeie conditie loes ! Dat kan niet iedereen op deze leeftijd zeggen . Je bent een echte wereldreizigster. Handig /atletische en geen angsten 👍👍 Japie maakt heel wat mee op de avontuurlijk tochten van Loes . Grappig zo over de kerstman midden in de zomer. Wederom mooie foto’s . Blijf genieten en goeie reis !