Rondje Texel

7 juni 2020 - Den Hoorn Texel, Nederland

Op tijd weg en lekker vroeg in Den Helder, geen haast om de veerboot te halen, dus een paar fotostops ingelast.

boot van 12.30 uur, in de auto blijven zitten en met een lekker zonnetje beginnen aan rondje Texel. Prachtig bloeiende bermen, klaprozen, margrieten en meteen 2 fazanten met veel Pulletjes, ze waren te snel voor de foto.
even gemeld bij hotel/B&B en daarna wat zwerven richting zee. Bij strandpaviljoen late lunch en in de duinen auto geparkeerd en boek gelezen! Genieten!

om 17.30 naar restaurant en dat was ook genieten! Top

1. Jojo:
    7 juni 2020
    Hihi...mijn moeder is geboren in Den Helder. Vroeger logeerde ik er wel bij mijn tante en oom. Nu herken ik er niks meer.
  2. Marian:
    8 juni 2020
    Geweldig Loes, ziet er goed uit en heerlijk eten. Veel plezier nog!
    Leuk tripje loes. Ik ben er ooit eens geweest . Heel lang geleden . Ik was geloof ik 14 jaar.
    Het eten ziet er heerlijk uit. Geniet en ontspan . Het mooie weer komt eraan!
  4. Alex:
    8 juni 2020
    Genieten kan dus gelukkig ook dichtbij, blijven doen.