Beetje paniek in de tent

9 juni 2020 - De Cocksdorp, Nederland

Of te wel de grote vergissing.

Vanmiddag met De Vrijheid het wad opgeweest, zeehonden kijken. 2 uur totaal, de boot vertrok alleen op een andere plaats dan dat ik dacht en gister had ik nog gevraagd bij de kiosk waar je je melden moest of dit de goede plek was, en waar te parkeren. Meisje keek naar mijn voucher en zei: ja dat is hier, half uur vantevoren melden, ok tot morgen!

vanmorgen mij gemeld bij kiosk Het Sop en man kijkt in mijn voucher en zegt, nee u moet in de Cocksdorp zijn, ik was in Oudeschild, dat was een eind scheuren, als een asociaal over die kleine dijkweggetjes, het was helemaal bij de vuurtoren!. Daar snel parkeren, hollend door duinpan naar kantoor, en al hijgend als een stoomgemaal over het duin, lange steiger over en 5 voor 12 aan boord🥶🥶

1. Loes Renting:
    10 juni 2020
    l'histoire se repaite, waar heb ik dat eerder gelezen van in verkeerd dorpje wachten op een boot en dan racen naar een volgend dorp 😁
  2. Loes:
    😀😀😀👍
  3. 10 juni 2020
    Toch weer gelukt.!De boot komt mij bekend voor volgens mij vaart hij ook naar Vlieland. Nog veel plezier.
  4. Boukje Abbink-Bruining:
    avonturen
  5. Loes:
    11 juni 2020
    Ja heel leuk en soms ff spannend
  6. Kitty:
    10 juni 2020
    Wat een misere. Maar je hebt het gered. Goed hoor. Was het de moeite waard?