Van Lake Simtustus resort naar The Dalles parkeerplaats

8 juli 2022 - Dallas, Texas, Verenigde Staten

Vanaf John Day painted hills omhoog gegaan naar The Dalles aan de Columbia River, totaal gereden 445 km en het was 18.00 uur en wilden graag stoppen. Camping ingetikt op googel, erheen, alleen voor tenten, de 2e ; weer mijlen rijden en die was alleen voor vaste gasten en de 3e ook. We waren het spuugzat. Toen zagen we een parkeerplaats met nog een paar campers. Hier maar gaan staan. 19.30 u  Aan de overkant een Thais restaurant waar we nog lekker gegeten hebben.

Aan de ene kant de  spoorlijn en ander zijde drukke weg. Onrustig geslapen.

1. Marjolein Groot:
    8 juli 2022
    Jeetje, wat maken jullie toch een hoeveelheid kilometers. Wat zijn er navenant toch weinig campings waar jullie met het bakbeest terecht kunnen. Toch weer gelukt een plek te vinden en nog wel met een Thais restaurant in de nabijheid.
  2. Willemien:
    8 juli 2022
    Waarom wordt het niet duidelijker aan gegeven , waar men kan staan met tent of alleen campers . Iedere keer weer een gezoek . Het blijft een avontuur . Kijken wat de dag van morgen weer zal brengen . Zetten jullie hem op, nu nog zoveel mogelijk genieten!
  3. Alex:
    8 juli 2022
    Ik bewonder je/jullie uithoudingsvermogen, groet, Alex
  4. Gerda:
    8 juli 2022
    Wat een bikkels. Gelukkig hebben jullie je "huis" bij jullie en bepalen jullie wanneer het tijd is voor een pas op de plaats. Geniet van alles.
  5. Loes:
    9 juli 2022
    Hi allemaal,
    Je mag in sommige Staten van de US vrij kamperen als er geen bord staat van verboden voor“ overniters”, maar wij willen graag op echte RV campgrounds staan vanwege Wifi. Foto’s en verhaaltjes nemen veel van je abonnement. Er zijn veel campings in de diverse parken, maar dan heb je niets.En douchen in de camper kan wel, echte douchecel met deur, maar krap hoor.