Saltspring Island

18 juli 2022 - Saltspring Island, Canada

Lang wachten op Calgary airport, wel lekker geluncht en onderwijl TV kijken. de jaarlijkse Stampede van Calgary wordt gehouden, 10 dagen paardensport en stierengevechten bij elkaar, internationale wedstrijden! Spannend om naar te kijken. Na flinke vertraging in Victoria aangekomen, waar Jaap stond te wachten. Koffer kwam snel en direct weg om de 19 uur ferry te halen. Om 21.00 u thuis en begroet door 2 enthousiaste hondjes. Gezellig bijgekletst!

1. Alex:
    19 juli 2022
    Wens je alle goeds en je hebt deze rustpauze dubbel en dwars verdiend, lijkt me.
    Ik was blij met je verhalen en de mooie foto's, geniet nog maar even!
  2. Mieke:
    19 juli 2022
    Dank je wel voor je reisverhalen Ik zit ze nu bijna allemaal achter elkaar te lezen.
    Op deze manier maak ik jullie/jouw reis mee. Erg fijn! Veel plezier bij je familie.
    Hier vallen vandaag de mussen van het dak. Op radio en t.v. wordt deze "gevaarlijke"hittegolf van voor tot achter uit- gemolken. Je krijgt het idee:als ik dit maar overleef!Het zal je daar in de ruigte belachelijk overkomen.Het is 12 uur en 36 graden .
  3. 19 juli 2022
    Na een prachtige reis met veel avonturen die jullie hebben meegemaakt nu even uitrusten bij familie ook daar maar weer van genieten. Later een goede thuisreis. Hier is het binnen zitten 24 graden vanwege de hitte bijna 40 graden buiten. Lieve groeten vanuit Eemnes
  4. Wiggers:
    22 juli 2022
    Wat een fantastische vacantie geniet zo veel mogelijk een volgende keer komt niet zo vlug ik leef met je mee