Meren, rivieren, bomen, grasland en een spoorbaan

26 juni 2022 - Rollins, Verenigde Staten

Uren, zowel gister als vandaag hebben we waarschuwings borden gezien langs de weg met 2 of 3 dieren erop afgebeeld : hert, ree en bighorn sheep, nou bijna geen dier gezien, 2 levende en 1 dood hert😨Saai, maar wel mooi, meren, rivieren, bomen en dan af en toe zo,n lange trein. Verder kilometers maken 312 totaal.

Bij de USA grens moest Boukje nog haar vingerafdrukken laten maken, de mijne zijn bekend. En we moesten $12 betalen voor de registratie 🥹. We volgen nog steeds de 93 zuid richting Missoula. Ik zag een bord “ Art en Craft” in Kalispell. Zoeken waar is dat, alles in de dorpen ligt ver uitelkaar, ff vragen. Groot terrein, vol auto’s, maar ik raak behendig in het ergens neerzetten van het bakbeest! Goed of niet?  diverse hallen en 1 hal met Art? Golfkarretjes reden af en aan en zetten je voor de deur af. Soms leuke stands, soms rotzooi in met mijn ogen. Toch verschillende leuke kadootjes gescoord. Het was inmiddels warm geworden. Na deze kunstmarkt een camping opgezocht. Mooi uitzicht op het meer, maar de weg is rumoerig. Heerlijk 1,5 uur in de zon zitten bakken.

1. John & Fong:
    26 juni 2022
    Ziet er gezellig uit, los van die tankbon dan.
    Nu ben ik ineens erg benieuwd wat voor cadeautje je voor mij hebt gekocht 😉!
    Have fun ladies!
  2. Marjolein Groot:
    26 juni 2022
    Prachtige foto’s. Ja, zo’n bakbeest is echt een “zuiplap”.
  3. Willemien:
    26 juni 2022
    Indrukwekkend deze totempalen . Kleurrijk zo in de natuur . Jullie rijden al behoorlijk wat kilometers. Wel enorm bakbeest . Genieten jullie van het weer ! Er is vast nog veel te zien ! 😎👋