En weer een lange dagtocht, de 8 uur ferry heen en terug

23 juli 2022 - Saltspring Island, Canada

Dit keer naar het noorden/ midden van Vancouver Island, eerst de muurschilderingen van Chemaines,  ook hier zijn aparte muurschilderingen, dus hele dorp doorlopen. Daarna een 100 km verder: Cathedral Grove, een oerwoud met tot 1000 jaar oude bomen, oa de Douglas spar; eerst een heel klein paadje in op zoek naar het officiële pad. Hier werden we opgevreten door muggen, ze zaten als zwarte klompjes op mijn benen. Zo hard mogelijk terug naar de weg! Daarna de normale route genomen aan beide zijden van de weg, Indrukwekkend!  Terug richting Nanaimo.
Dorpje Coombs was leuk met allerlei winkeltjes en restaurantjes, daar aardig wat tijd doorgebracht, en door naar Namaimo, aan de haven lekker gegeten. Moe naar huis

vandaag 12000 stappen, een record

1. 23 juli 2022
    Cathedral Grove met zijn prachtige bomen en ook de Red cedars bomen heb je daar ik geloof ook al 300 jaar oud. Vancouver Island
    Is heel bijzonder om te ontdekken. Je had er destijds ook een tramremise als restaurant, heel leuk je at er in de tram. Nog gezellige dagen Loes
  2. Marjolein Groot:
    23 juli 2022
    Je blijft verbazen wat je nog allemaal weet te ontdekken. En wat een joekel van een tuin van je broertje, weet wat het is, altijd hard werken.
  3. Loes:
    23 juli 2022
    Dat is alleen de voorkant, achter het huis nog veel meer
  4. Alex:
    23 juli 2022
    Hi Loes, geniet nog maar even, groet,

Alex
  5. Willemien:
    24 juli 2022
    Hoi Loes , het gaat opschieten . Geniet nog maar even van de ongereptheid van de natuur . Vreselijk al deze muggen . Grasvlooien zijn ook zo erg . Fijne tijd nog !